Lallaren Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) ja jag behöver hjälp med några saker ´... ja vad menas detta (jag fattar inte med BACKUP) vad means backup egentligen ska man kopiera??? eller bara klippa ut dom till en annan mapp? plz hjälp mig texten 1. Go to your C:\GAMES\GTA\GTADATA\-directory (or wherever you have installed GTA). Then backup the following files to another directory: - Special.fxt - English.fxt - Mission.ini - Style001.gry if you've downloaded the 8-bit version (see above) OR: - Style001.g24 if you've downloaded the 24-bit or 3DFX version (see above) If you've dowloaded bc2sound.zip; also backup these files, which are located in your C:\GAMES\GTA\GTADATA\AUDIO\-directory (or wherever you have installed GTA): - Level001.raw - Level001.sdt - Vocalcom.raw - Vocalcom.sdt Redigerad 26 augusti, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Du kan kopiera filerna till en annan mapp men det går lika bra att bara byta namn på dem, t.e.x mission.ini till mission_old.ini eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts