Webbstudio Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hejsan! Till alla de som har förhandsbokat: - 22 Oktober kommer alla spelbutiker i Europa att få spelet San Andreas. Detta gäller även nätbutikerna. De får inte spelet 2 dagar innan, nej nej! - Nätbutikerna skickar ut sina spel såfort de får det, beroende på var du bor i Sverige kommer det ta olika tid. Men räkna med minst 2 dagar. - Alltså ifall man förhandsbokar spelet på nätet kommer man inte få det samma dag. Bara ifall man hämtar det direkt från butiken. Ni kanske vet om det, ville bara påpeka. Eller tar jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Har bokat flera spel på nätet och alltid fått det på releasedagen.. Tror tillochmed att jag fick Vice en dag tidigare än planerat.. Redigerad 26 augusti, 2004 av fablenine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CapoDiTuttiCapi Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag med.... Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hejsan! Till alla de som har förhandsbokat: - 22 Oktober kommer alla spelbutiker i Europa att få spelet San Andreas. Detta gäller även nätbutikerna. De får inte spelet 2 dagar innan, nej nej! - Nätbutikerna skickar ut sina spel såfort de får det, beroende på var du bor i Sverige kommer det ta olika tid. Men räkna med minst 2 dagar. - Alltså ifall man förhandsbokar spelet på nätet kommer man inte få det samma dag. Bara ifall man hämtar det direkt från butiken. Ni kanske vet om det, ville bara påpeka. Eller tar jag fel? Helt fel! Jag är själv återförsäljare för Ke Media så jag vet Spelet kommer till återförsäljare 2-3 dagar innan releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts