Korven Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det e något skit skumt med mitt steam började 2 dagar när jag e på en svensk server kanske jag har 8-19 ping men sen utan någon anledning så får jag 2438 ping i typ 5 sec sen kanske det går 20-10 sec sen blir det samma sak. varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har du antivirus och brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Northon antiviurs 2003 och zonealarm har testat att stänga av båda men det e samma sak fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Så har hänt för mig oxå ibland men kanske inte på svenska servrar men att pingen har dratt upp skit mycke och sen ner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Northon antiviurs 2003 och zonealarm har testat att stänga av båda men det e samma sak fortfarande Då är det servern som laggar. Testa en annan. Listens kan lagga till ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Dedicated BBB 100mbit server och jag e den ända som har lagg rycket :/ ska testa om det är samma shit i dag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 kolla om internet settings i steam har ändrats. Hände en gång hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) kolla om internet settings i steam har ändrats. Hände en gång hos mig det hjälpte mig förut... + att man får mycke mer servers.. Redigerad 28 augusti, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vet inte vad jag gjorde men jag fixa d iaf tack för att ni försökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts