Patrik Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 I den här tråden kan du diskutera flash animationer, länka till dina favoriter eller till någon av dina egna! (Vet inte om de finns en liknande tråd men jag hittade inte när jag sökte iaf) Ska börja med att länka till ett bra flash-spel. Info: Det kommer vara som ett riktigt spel som kan köpas, det kommer finnas multiplayer m.m! Offeciella sidan: Här! Demo versionen: Här! ---------- Den bästa sidan för flashanimationer: Newgrounds, som du hittar många bra filmer på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jag såg också nått spel i Super Play som liknade XIII och som också var gjort i Flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 jojo... jag fattar dock ej mycket av flash... men de nog kul när man kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts