Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Så här vid augustitider är kräftfiske en självklarhet för många, även mig. Fiskar i Askersund och Vättern (egentligen Alsen). Imorrn ska jag på landfiske och var på båtfiske för ett par veckor sen. Det är mycket trevligt tycker jag, man umgås, grillar och har allmänt trevligt. Sen blir det kanske kräftskiva. Hur är det med er då, Fiskar ni kräfter? Isf vart och vad tycker ni det är trevligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 har fiskat en gång, men det är jävligt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har aldrig fiskat kräftor förrut, men det här året så tänkte farsan fixa in sig i nån båtklubb som delade ut "tillåtelse" på deras vatten till folk. Men han var för sen, sista inlämningsdag var ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Aldrig inträffat Men det kan säkerligen vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har aldrig fiskat i hela mitt liv. Varken kräftor, krabbor, "vanlig fisk" eller nånting. Har ingen större lust att göra det heller i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har fiskar kräftor ett par gånger.. ganska så tråkigt om man fiskar med burar men det är jävligt kul att vada inne vid kanten och plocka dom för hand.. Btw, kräftor måste ju vara en av de godaste skaldjuren eller t.om vattendjuren som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Allt som har med skaldjur att göra är något åt helvete äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har fiskar kräftor ett par gånger.. ganska så tråkigt om man fiskar med burar men det är jävligt kul att vada inne vid kanten och plocka dom för hand.. Btw, kräftor måste ju vara en av de godaste skaldjuren eller t.om vattendjuren som finns.. Åhh vad de vatnas i munnen. Föresten, någon som smakat hummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Åhh vad de vatnas i munnen. Föresten, någon som smakat hummer Ja, inte mycket att skryta med dock.. Smakar ungefär som kräfta och är större.. Väldigt mycket dyrare med.. Äckligaste skaldjuret måste iaf vara ostron.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kräftor är gott, ska snart och fiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Nä har inte fiskat kräftor men fångade nästan ett par stycken i en bäck. Men det är äckligt som fan ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) hehe.. oj blev visst lite fel där :"> :"> Redigerad 27 augusti, 2004 av Graul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Öh? Okej, är du en kräfta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ja, inte mycket att skryta med dock.. Smakar ungefär som kräfta och är större.. Väldigt mycket dyrare med.. Äckligaste skaldjuret måste iaf vara ostron.. Jag skryter inte, undrade om någon hade smakat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Jag kankse inte faller för själva kräftätandet utan jag konsentrerar mig mer på alkoholen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts