mange Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det här fick jag från webhallen nyss..... :'( :'( (Jag har ett amerikanskt ps2) Från: Webhallen <bendik@webhallen.com> Ämne: Re: Order ****** | | | Inkorgen Hej! Tyvärr har våra leverantörer meddelat att de ej kommer kunna leverera GTA - San Andreas (import). Din order kommer att avbokas. Jag beklagar att vi inte kunde leverera spelet. Med Vänliga Hälsningar Bendik Cavallin ******************************* Webhallen Sverige AB Adolf Fredriks Kyrkogata 13 111 37 Stockholm Tel: 08 - 673 60 01 Fax: 08 - 650 00 30 Sida: www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Snyft, finns det inga andra butiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) jaha det var ju synd Redigerad 26 augusti, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Kan dom ha blivit över bokade å har inte tillräkligt med ex ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jag lider med dig mange :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Snyft, finns det inga andra butiker? Det får man hoppas ska leta runt lite... Så om nån vet något ställe, säg gärna till..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 KOlla på pricerunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CHED Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Du kan ju alltid chippa. Antingen DMS3 eller Matrix Infinity, MI är isf min rekommendation då det fungerat bäst för mig. Visserligen kan dess chip vara lite struliga att få tag i men om du kollar på Blocket så finns det annonser uppe ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Warez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är väl inte olagligt med chipp...... Det gör ju inte bara så man kan köra brända spel...utan också så man kan köra spel från andra länder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Webhallen levererar inte SA? Jobbigt var ordet. Redigerad 26 augusti, 2004 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Webhallen levererar inte SA? Jobbigt var ordet. Såg du att det var USA import?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CapoDiTuttiCapi Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det får man hoppas ska leta runt lite... Så om nån vet något ställe, säg gärna till..... http://www.cdon.com/main.phtml?prod=310511...02&page=product här bokade jag det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det här fick jag från webhallen nyss..... :'( :'( (Jag har ett amerikanskt ps2) Från: Webhallen <bendik@webhallen.com> Ämne: Re: Order ****** | | | Inkorgen Hej! Tyvärr har våra leverantörer meddelat att de ej kommer kunna leverera GTA - San Andreas (import). Din order kommer att avbokas. Jag beklagar att vi inte kunde leverera spelet. Med Vänliga Hälsningar Bendik Cavallin ******************************* Webhallen Sverige AB Adolf Fredriks Kyrkogata 13 111 37 Stockholm Tel: 08 - 673 60 01 Fax: 08 - 650 00 30 Sida: www.webhallen.com Ska vi tycka synd om dig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 http://www.cdon.com/main.phtml?prod=310511...02&page=product här bokade jag det.. Måste ha USA import För att mitt ps2 är amerikanskt.... som jag skrev ovanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CHED Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Måste ha USA import För att mitt ps2 är amerikanskt.... som jag skrev ovanför... Då har du två alternativ: 1. Beställ det från USA 2. Chippa konsollen och spela den europeiska releasen (vilket jag nämnde tidigare i tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 lol varför har du köpt ett amerikanst ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://www.rockstargames.com/warehouse/ därifrån kan du ju beställa.. kostar 49.99 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts