momo Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 kan man hoppa fallskärm ?? kan nån översätta till engelska snälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Klockan är över 18.00 så jag måste bara säga STOPP! (Kunde inte låta bli, och jag tänkte hjälpa till med att stoppa frågor efter att tiden gått ut) Ursäkta mig men det var inte förrän 20.00 som de inte tar emot fler frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Ursäkta mig men det var inte förrän 20.00 som de inte tar emot fler frågor. Shit vad "fucked up" jag är i huvudet nu! Andra gången på 5 minuter jag skriver helt vrickat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Shit vad "fucked up" jag är i huvudet nu! Andra gången på 5 minuter jag skriver helt vrickat! hehe lugnt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kommer man att kunna klottra bilder? Kommer man att kunna skjuta sönder hus-fönster? Can u drive up from Mount Chilliad with a bicyckle and then drive down from it? Are we going to see any Aliens in the game? How many types of weapons will there be? I love u Rockstar !! U really Rock like a star!! /Filip Lindsjö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 How many weapons will there be in San Andreas?! What cars will there be?! Will you be able to buy separate clothes? Like what kind of hat and then what kind of shoes and so on... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Will you be able to use G3A3 as an assault rifle? Will There be music by Rage against the machine? And finally will Joe Pesci be in the cast? / greetings Samuel Smith Redigerad 27 augusti, 2004 av samminen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 vet inte om detta finns nån annanstans how does the fighting look like is it like true crime or is it (slumpmässigt engelskt ord nån?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 who is that latina chick that you had on one of your artworks, please tell us a bit about her? if you shoot a cop in a headshot and you are standin' behind him, are you gettin' a wanted star then? // Jonas Rosengren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kommer San Andreas til PC 1 Februari 2005? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Tack för alla frågor! Klockan har nu passerat 20:00 och det är dags att stänga denna tråd. Dom bästa frågorna kommer att skickas in till Rockstar Games nu ikväll. Vi vet inte när svaren kommer men förhoppningsvis nu i helgen eller någon dag efter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts