electric Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hejsan jag behöver gratis webhosting för att lägga upp en sida som e kodad med ASP script... Förut hade jag http://www.frip.dk men den verkar inte fungera längre... OBS!! DET SKA INTE VARA NÅN REKLAM PÅ SIDAN!!! TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Freewebs Fattar inte vad ASP Script är men freewebs är en bra webhosting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 nä thotim du kan ju la bara GÖRA servrar i freewebs + att det är reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 ehh...? nej man laddar upp sånt man gjort i tex dreamweaver eller sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 höhö nej. vad jag vet så kan man bara göra me freewebs + att det är reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Och vad jag vet så kan man även ladda upp html document man gjort på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Har www.somthing-weird.tk på freewebs. Freewebs är bäst och lätt att använda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Och vad jag vet så kan man även ladda upp html document man gjort på datorn... jaha ja... sorry om ja såra dig tim MEN DET ÄR ÄNDÅ REKLAM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 http://freehosting.mine.nu/ öppnar inte förens den 20 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 freeservers men det är en del reklam...banner+ev. en popup men den tror jag att man ska kunna ställa av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://freehosting.mine.nu/ öppnar inte förens den 20 oktober. 10 - 15 personer kommer att få utrymme... Okej då måste man vara först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) @ Agge: Vadå reklam? Menar du pop-ups så nej....men detta är det ända tecken på reklam....: Sitter längds ner på sidan, kalla det reklam om du vill... - Rätt ska va rätt - Redigerad 28 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 http://www.topcities.com 150mb Stoppa in den här koden i head högst upp: <html> <!-- %%NOBANNER%% --> <head> <!-- Bannerkiller by dotar --> <script language='Javascript'> <!-- win2.close() // --> </script> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) @ Agge: Vadå reklam? Menar du pop-ups så nej....men detta är det ända tecken på reklam....: Sitter längds ner på sidan, kalla det reklam om du vill... - Rätt ska va rätt - jag menar pop-ups ja... kanske popupsen som man stör sej på no offense EDIT : dessutom så TROR jag att det bara blir www.blablabla.tk är dock inte säker :"> Redigerad 28 augusti, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts