darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Varför inte va ordentlig och använda en namninsamlingssida, typ petitionspot. Där låser man inte gamla namninsamlingar. Varför ska Hultan få pengar? Visst, han har en sjyst fanpage. Men ska jag då få pengar av Nintendo för min kommande sida Big N (har: "nintendo for the mature" som slogan)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Men ska jag då få pengar av Nintendo för min kommande sida Big N (har: "nintendo for the mature" som slogan)? nej men hultan driver en av dom största gta sidorna på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 38 . Mattias.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tobbe.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 38. J. Edvinstam eller Jim E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Richards Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 39. R. Aleem Hitta precis den här sidan, ingen aning om vem Hultan e (förutom att han underhåller sidan) men han ska ha full cred (och stålars från R*) för en jättefin sida. Keep up the good work dudester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts