epix Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Någon som har sidan till en walk-mod? Jag har sett en förut men jag vet inte var den finns nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 en sån här http://gta-action.com/dlm/download2.php?id=141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 vad är en walk mod?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hade du lyssnat på engelskalektionerna skulle du vetat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 sidan e på tyska så där får jag ingen hjälp ... vad gör den där "walk mod" det blir väll typ "gå mod" på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 sidan e på tyska så där får jag ingen hjälp ... vad gör den där "walk mod" det blir väll typ "gå mod" på svenska... Eller hur! Jag är sådär bra på engelska men fattar inte vad en sån mod gör. Jag har inte klickat på länken.. den kanske förklarar något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Den gör så att man kan gå som fotgängarna, man springer alltså inte som en stucken gris hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 finns det ingen mod som gör att man springer fortare istället? är väl inget kul att gå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Oj.. känner mig dum.. glömde att man inte kan gå sakta... fast man kan ju koppla in en kontroll.. då går det det har jag gjort en gång förut när jag behövde gå sakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts