kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Lessen att jag skrev så lite,min pappa skulle vara vid datan,iallafall,min bror har vunnit alla gubbar i tekken 4,och vad är eran favvo?Mn är eddy,gillar hans attacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) hunting hawk e gammal...stå med "fel ben"(det man INTE har när man börjar) framåt, sen tryck X när han gjort de, trycker du X snabbt igen...den e bra däremot.... Paul Super trick: ^ + O + <- ja den där X X är bra ja. Kan du Sky Rocket då LoL at Kattälskaren Alla gubbar på 4an oj då det bara 19 gubbar tottalt och man kan typ vinna 5... Sen Eddy han e för jerkys äkta Fekt att göra Slippery kick to Side flop hela tiden. Redigerad 26 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Eddy äger! Brian Fury(?)är också rätt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Eddy körde väll capoeira? Hworang(stavning!?) har alltid varit min favorit... Hans teknik liknade min kung-fu teknik (Menar då att vi körde ungefär likadant, rörde oss lika o så... För alla sparkar ju front/sida/low kicks mm..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Eddy körde väll capoeira? Jupp, stämmer ruggigt bra. Är du synsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hworang(stavning!?) har alltid varit min favorit... Hans teknik liknade min kung-fu teknik (Menar då att vi körde ungefär likadant, rörde oss lika o så... För alla sparkar ju front/sida/low kicks mm..) Hwoarang kör me TaeKwonDo....de tränar ja me han e min favvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hwoarang äger alla andra karaktärerna i Tekken-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Eddy a.k.a 'Tiger' tar alla i Tekken 3. Tusan var kul det var med tekken turnerningar. Ingen som lirar Dead or Alive1/2/3 eller Soul calibur1/2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hwoarang äger alla andra karaktärerna i Tekken-spelen ähh Howarang är bara en N00befierad Baek Doo San... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 BRIAN!!! finns det nån bättre? + Steve i Tekken 4 men resten i t4 suger bläää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Yoshimitshu är kung! Hwoarang är också skön - sen den där killen med ett typ ärr i ansikten, han som slår så hårt...har inte så stor koll på Tekken - men det är en evig klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Varför gillar alla brian för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 på tekken 3 om man klarat hela spelet o fårr theater mode, så kan man kolla på nårra tekken filmer...de står nått om insert dvd eller så om ja nt har fel...så finns det tekken filmer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) på tekken 3 om man klarat hela spelet o fårr theater mode, så kan man kolla på nårra tekken filmer...de står nått om insert dvd eller så om ja nt har fel...så finns det tekken filmer?? Asso Theater är alla filmer du har vunnit och om du trycker disc och lägger in Tekken1 eller 2 så kan du se på tekken 1 eller 2 filmer. Edit: Du jag har kommit på en 10 hti combo med Howarang som inte finns i listan Först står man i vanlig stance och trycker X fem gånger sen när motståndaren är i luften trycker du X fyra gånger sen O två gånger och till sist bak och O men den är väldigt lätt att blocka. Redigerad 7 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jupp, stämmer ruggigt bra. Är du synsk? Jepp, blir synsk på min födelsedag... Nej men ja va typ 6 (vet ej exakt) när ja spelade det så trode typ att alla körde karate och att eddy körde breakdancing.... Så nu när ja tänker tillbaka på t3 så kommer man ju på att eddy körde Capoeira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) How come! I cant even see this page www.tekkenzaibatsu.com Det blir små röda kryss där alla bilder ska vara. Redigerad 7 september, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Tekken 5 ser phat ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Förlåt om jag drar upp tråden men jag var rädd för att göra en ny AnywayzzzZZzzZZzzzZzz.... så undrar jag om nån vet nån affär som fortfarrande säljer Tekken1 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts