Jump to content

Tekken

kattälskaren
 Share

Recommended Posts

Det är ju bra om topic-startaren har något vettigt att säga också ;)

Aja, Tekken 3 kommer alltid att finnas i mitt hjärta :) minns det som igår när jag satt som 9 åring med ett nyköpt PSX och spelade Tekken 3 på den medföljande demo skivan :P älskade det spelet :D

Men alla nya Tekken spel är värdelösa

W0rd, Tekken3 var bäst! :lol: Jag och min polare var lite kungar på det. B) När jag köpt en ny PS2 ska jag nog lira det igen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja bor i Staffansorp, Skåne...mer säger ja inte  :P

Hwoarang e ja bäst me, han kör me TaeKwonDo, de tränar ja me  :)

Ok... Ville möta dig i Tekken :D LoL Steve hatar han! Han har ju inga sparkar bara när han går upp... fast jag e ganska bra med honom ändå :lol:

Edit: Hur får man screens från Consol spel?

Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ingen slår Law! :D  Kommer inte ihåg vad kicken heter, men den när han gör en bakåtvålt och kickar. :)

Dom här sakerna e bra med Law: -> triangel, rund. <- Fyrkant, Triangel, Fyrkant. Upp och fram samtidigt, Rund, Upp och fram samtidigt, Rund.

Sen har han ju massa saker på Tekken Tag som han inte har på 3an som är bra :P

tycker Jin e bäst på Tekken 4
W00t!!!!???? Hur kan du tycka det på Tekken Tag/Tekken 3 kan man ju göra Corpse Thrust och sen Super slaget ( <-, O, fyrkant) så dör dom på en gång! sen har han ju bara 67 moves på 4an och på Tag har han 130 typ.... Tips till dig ditt Hwoarang Freak... Hunting Hawk = -> X, O, X. Redigerad av KuNg-Fo0d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom här sakerna e bra med Law: -> triangel, rund. <- Fyrkant, Triangel, Fyrkant. Upp och fram samtidigt, Rund, Upp och fram samtidigt, Rund.

Sen har han ju massa saker på Tekken Tag som han inte har på 3an som är bra :P

W00t!!!!???? Hur kan du tycka det på Tekken Tag/Tekken 3 kan man ju göra Corpse Thrust och sen Super slaget ( <-, O, fyrkant) så dör dom på en gång! sen har han ju bara 67 moves på 4an och på Tag har han 130 typ.... Tips till dig ditt Hwoarang Freak... Hunting Hawk = -> X, O, X.

hunting hawk e gammal...stå med "fel ben"(det man INTE har när man börjar) framåt, sen tryck X när han gjort de, trycker du X snabbt igen...den e bra däremot....

Paul Super trick: ^ + O + <- :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor