thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hur gör man för att lägga in en sub fil till filmen så att det blir permanent?...alltså att texten sparas i filmen. Jag har en film snutt och en .sub fil...och jag vill veta hur man får in texten i filmen. Vilket program ska man använda? Det ska helst stanna i filmen även om man tar bort programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Virtualdub. Använd filtret textsub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) mmm, men den kan bara öppna .vdf filer...jag har ju en .sub fil... Redigerad 26 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Ööh.... WAREZ?!?!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men, noobs... Ladda ner VobSub och dess filter till VirtualDub... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Ööh.... WAREZ?!?!?? Ööh... nej?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Öh... JO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men oj, farligt. Han frågar ju inte om hur man laddar ner filmen eller så, han bara undrar hur man får in text. Det är tillåtet såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Förlåt mig. För att klargöra: thotim vill få hjälp att lägga in undertexter till en nedladdad film. Är inte det olagligt så säg (No offense @ någon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Spela roll vad han ska undertexter till? Han skrev inte klart och tydligt JAG HAR LADDAT NER EN FILM OMG WTF BBQ ^^!!!1 JAG VET INTE HUR MAN FÅR IN UNDERTEXTER!11 ^^, så jag tycker inte riktigt det här faller under warez-reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Ett annat program att använda är bsplayer... då kan man lägga in subtitles och sedan spara filmen med dom Dra inte in mig i ert warez-snack bara jag har bara svarat på hans fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Spela roll vad han ska undertexter till? Han skrev inte klart och tydligt , så jag tycker inte riktigt det här faller under warez-reglerna. En annan tråd blev låst pga av detta i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Öh... JO Istället för att leta efter ett fel så kan du väl svara på frågan som inte behöver handla om warez och sånt skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 ...om topicen blir låst gör inget nu....tackar för hjälpen alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Behöver inte vara warez...han kan ha köpt shrek2 på dvd i singapore, rippat, och saknar svensk text. Lagligheten med det kan diskuteras, men det är fortfarande inte Warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Behöver inte vara warez...han kan ha köpt shrek2 på dvd i singapore, rippat, och saknar svensk text. Lagligheten med det kan diskuteras, men det är fortfarande inte Warez. Det är många som inte har fattat det än, du vet... thotim har fått sitt svar så lägg ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är många som inte har fattat det än, du vet... thotim har fått sitt svar så lägg ner... Om du kollar på tiderna så gjordes mitt 2 minuter senare, alltså skrev jag mitt inlägg innan jag visste att han hade löst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts