Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ja jag längtar otroligt mycket till Mafia 2, fast längtar nog mer till SA, eftersom jag vet lite vad som ska vara med i SA, därför är förväntingarna höga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hundarna i Mafia suger. Liten notis: På uppdraget "Bon Appetite" finns också två hundar på en bakgård bakom Pepe's... Minns fasiken allting ifrån Mafia, så äckligt bra spel. Bara för att du sa det där ska jag nog spela om det snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hahaha, jag spelar aldrig om det. Jag slutar aldrig spela det. Fast jag har moddat så jag inte kan köra några uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts