SlIpKnOt Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 vet inte vad jag ska tro.. ser ut som en hund men jag tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/hund2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jag måste hålla med om att det ser ut som en hund, men som sagt, det kan vara vad som helst.. Hehe känns som att titta på bilder av UFOn, alla har några förklaringar till vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 de finns nog kloakrottor med kolla i den högra kanten bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det va som fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Känns som man inte kommer så långt med den här disskusionen, hälften säger att den där filuren i bakgrunden är en liten jycke och hälften att det inte är det. Själv väntar jag tills R* bekräftar det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjort Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men fan hundar är ju inte så coolt... kommer bara va jävla störigt när man gör inbrott och måste slåss mot en jävla cp hund... mycket coolare att gå ut i skogen med stor hagelbössa och skjuta huvudet av en älg!!! Den "hunden" på bilden kan ju lika bra vara en tjej som lutar sitter ned och man ser inte bena för dom är där bakom bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 de finns nog kloakrottor med kolla i den högra kanten bara Hahaha, det finns säkert gnuer och rosa zebror med också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men fan hundar är ju inte så coolt... kommer bara va jävla störigt när man gör inbrott och måste slåss mot en jävla cp hund... mycket coolare att gå ut i skogen med stor hagelbössa och skjuta huvudet av en älg!!! . grymt att ligga på hustak och snajpa rikemanspudlar, men som sagt jobbigt att ha en massa tjackpundarschäfrar hängande i benen när man är mitt uppe i ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Mafia hade ju hundar (fast bara på uppdrag), och det verkar inte få kritik . vore coolt om man kunde köpa hund som bet gamla tanter och vaktade bilen när man käkar på lokala Pizzerian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 grymt att ligga på hustak och snajpa rikemanspudlar, men som sagt jobbigt att ha en massa tjackpundarschäfrar hängande i benen när man är mitt uppe i ett uppdrag. Haha, ord! Kommer bli skönt att sätta en kula i huvudet på en snutjycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Mafia hade ju hundar (fast bara på uppdrag), och det verkar inte få kritik . vore coolt om man kunde köpa hund som bet gamla tanter och vaktade bilen när man käkar på lokala Pizzerian va fanns det hunder? har jag aldrig sett :S vilket uppdrag? (säg inte va det heter säg va man ska göra så fattar ja ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det där man ska lönnmörda borgmästar(?)kanditaten med sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det där man ska lönnmörda borgmästar(?)kanditaten med sniper. jaha, står det hunder i publiken när han håller tal eller? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Det finns en hund i mafia, när man gör ett uppdrag på en bondgård ute i Countryside, den var jobbig som faen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ajutse den kommer ja ihåg tusan!!! det va ju bara å hoppa upp på lådorna =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 hmm...hunder i ragdoll, det blir bara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 jaha, står det hunder i publiken när han håller tal eller? :S Nej, men man ska snajpa från ett fängelse och på fängelsegården finns två schäfrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 okej.. jo nu minns jag dom.. fast ja minns hunden vid bensinmacken bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Hundarna i Mafia suger. Liten notis: På uppdraget "Bon Appetite" finns också två hundar på en bakgård bakom Pepe's... Minns fasiken allting ifrån Mafia, så äckligt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts