Shady_4_life Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det finns hundar med i GTA San Andreas till 100% jag så det på den officiella trailern på strand sekvensen där en kille dansar och bakom honom ser man en hund tydligt om ni pausar trailern(den högupplösta trailern)!!!! källa:den officiella gta sa trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Japp vi vet. Näe men det är coolt... tror ni man får ha egen hund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är inte bekräftat. Det kan va vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 alla har rätt till en åsikt men jag reportar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 alla har rätt till en åsikt men jag reportar ändå Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det finns hundar med i GTA San Andreas till 100% jag så det på den officiella trailern på strand sekvensen där en kille dansar och bakom honom ser man en hund tydligt om ni pausar trailern(den högupplösta trailern)!!!! källa:den officiella gta sa trailern Kan lika gärna vara ryggen på någon. Var inte så snabb med att säga att det är till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det finns hundar med i GTA San Andreas till 100% jag så det på den officiella trailern på strand sekvensen där en kille dansar och bakom honom ser man en hund tydligt om ni pausar trailern(den högupplösta trailern)!!!! källa:den officiella gta sa trailern Nämen redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 det finns hundar med i GTA San Andreas till 100% jag så det på den officiella trailern på strand sekvensen där en kille dansar och bakom honom ser man en hund tydligt om ni pausar trailern(den högupplösta trailern)!!!! källa:den officiella gta sa trailern man kan ju nästan ha 10x10 pixlar i en skitigt upplöst trailer som källa, det är ju bara vad du tror att du sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 coolt isf om de är hundar, då kan man ju modda så cj är en hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har man ögon ser man att det är en hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 hoppas att de finns med! Men R* skulle nog få en ica-kasse fyld med skit över sig om dom hade me djur i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thernfrid Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 vad är adressen till den officiiela gta sajten traniner eller vad ni snaka om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 vad är adressen till den officiiela gta sajten traniner eller vad ni snaka om? 1. Det är en trailer inte en trainer. 2. Det är en trailer för GTA: SA inte GTAsajten. 3. Den finns på den officiella hemsidan http://www.rockstargames.com/sanandreas/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är väl redan bekräftat att det finns djur i skogen man kan jaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är väl redan bekräftat att det finns djur i skogen man kan jaga? Ja...."Wildlife will appear in the forrest"! men det utgör inte vilka djur men tydligen kommer hund finnas vilket jag anser vara skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 hoppas att de finns med! Men R* skulle nog få en ica-kasse fyld med skit över sig om dom hade me djur i spelet Haha, så du tror att folk tycker att det är värre att döda djur än att döda människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) Om det finns villt så borde det la finnas hundar å kanske katter också (det första är bekräftat)! Redigerad 26 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Har man ögon ser man att det är en hund! har man hjärna fattar man att det inte är en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 har man hjärna fattar man att det inte är en hund du e lite pessimist va?? vartannat ord som kommer ur din mun e negativt! On-Topic själv tycker ja att de ser ut som en hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 han skrev ju precis likadant fast ögon din dumma get! fattar du mindre än ett glas vatten!? det var meningen som en liten stygg härmkommentar fast med min syn på saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts