SonsA Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Tjena. Jag undrar om San A kommer till PC eller om jag är tvungen att köpa ps2 för att spela det? Enligt mig borde det komma eftersom GTA VC kom till PC.. Men men nån som vet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är ej bekräftat men högst troligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 tror jag har sett att de skulle komma i maj 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 läste i en pc gamer tidning som jag har där var en spalt som sa att det var bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Dumm fråga det e väl klart att det gör + att det är bekräftat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är klart att det kommer. Men vi kommer att få vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det kommer på pc, fast ett tag efter releasen till PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SonsA Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Dumm fråga det e väl klart att det gör + att det är bekräftat! oscarw_89 nej det är ingen dum fråga your a-hole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 oscarw_89 nej det är ingen dum fråga your a-hole Det e det väll, R* e väll inte så dumma att de inte släpper det pc, *klirr* i kassan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Dumm fråga det e väl klart att det gör + att det är bekräftat! Det är inte bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Men det borde väl ändå komma? Jag tycker att det vore konstigt ifall det inte skulle komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Det är bekräftat till XBox, men inte till PC, men det borde nog komma ungefär samtidigt som XBox versionen. Redigerad 28 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det vore ju jävligt synd om det inte kom till PC, många skulle bli besvikna. Men jag tvivlar på att det inte kommer. Håll tummarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Tjena. Jag undrar om San A kommer till PC eller om jag är tvungen att köpa ps2 för att spela det? Enligt mig borde det komma eftersom GTA VC kom till PC.. Men men nån som vet ?? Är du eftrebliven? eller kan du inte läsa? vafan de står på vilken spelhemsida som helst där man kan boka det. även på denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Är du eftrebliven? eller kan du inte läsa? vafan de står på vilken spelhemsida som helst där man kan boka det. även på denna sida Jasså vart står det att man kan boka PC versionen? Det är inte bekräftat så man kan inte boka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Är du eftrebliven? eller kan du inte läsa? vafan de står på vilken spelhemsida som helst där man kan boka det. även på denna sida Jag tror närmare bestämt att det är du som är efterbliven... Det går inte att förbeställa till PC (och om det nu går vore det skumt) eftersom det inte är bekräftat än, men det kommer nog att komma annars skulle R* begå ett stort misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts