SonsA Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Tjena. Nån som vet hur jag kan spela in en GTA vc film? Vilket program kan jag använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Skaffa det på ps2 så kan du spela in på videon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Yep Fraps Min stunt-film e på G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) Vilken verision e bäst att använda utav fraps? Och när jag tankar ner den gamla så när jag ska trycka på Fraps 99 ikonen så händer det ingenting varför?? Edit Varför laggar det? Redigerad 2 september, 2004 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 spelet hackar när jag spelar in med fraps. Och det blir så inspelat oxå Har "unregistered version". spelar det nån roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det som händer är att det tar 30 bilder ber sekund, och varje bild är en .bmp. Dvs mycket plats. Alltså så kan du ha förlite ram minne så att datorn inte klarar av helt, eller så har du för lite plats på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Det som händer är att det tar 30 bilder ber sekund, och varje bild är en .bmp. Dvs mycket plats. Alltså så kan du ha förlite ram minne så att datorn inte klarar av helt, eller så har du för lite plats på datorn. Nej, har nyss formaterat HD. Har 68.5GB kvar, 512MB RAM och 2,4Ghz celeron... Är det kanske för att jag har celeron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Nej, har nyss formaterat HD. Har 68.5GB kvar, 512MB RAM och 2,4Ghz celeron... Är det kanske för att jag har celeron? Nej det kan det inte vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 det kan bero vilken grafik du har jag brukar ha 800/600 -16 bitars- Då brukar det flyta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 he he.. spelar med 800x600x16 Har inte en aning varför min dator e sv dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Min går också lite segare medans jag spelar in, inget jag stör mig på direkt, pröva att sätta ner kvaliteten på film-inspelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Det stör mig inte heller så mycket, men det dåliga är ju att det blir så inspelat. Det är inget att ha... Har sänkt kvaliteten oxå men det hjälper inte!! Tro mig, har provat allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 :'( Samma för mig har satt ner till botten med den gamla verisoinen av fraps men det lagga lite-grand min dator har 512 mb i ram och 2.8 Ghz i prossesor och 120 Gb i hårdisken varav ca hälften e kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 :'( Samma för mig har satt ner till botten med den gamla verisoinen av fraps men det lagga lite-grand min dator har 512 mb i ram och 2.8 Ghz i prossesor och 120 Gb i hårdisken varav ca hälften e kvar undrar vad det kan vara för problem?? Du har ju bättre processor än mig.. Beror det kanske på vad man har för directX? Den nyaste är ju 9.0c, jag har 9.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Nej, det är så för alla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Ops tror ej jag har direckt x kan nån länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Dummer, alla har Dx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Ops tror ej jag har direckt x kan nån länka directX Ja men du borde ha det! För utan directX kan du ju inte spela GTA VC eller något annat spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 fraps suger barar hakkar när man spelar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts