Ceone Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Dom skulle tagit Henrik Lundqvist och Tellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Bara vi slipper salo så är allt lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 2-0 till Tjeckien sverige suger ju riktigt! dom spelar som gamla pensionärer med bräckliga ben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 han är klar för modo jo ja sa väl d? Fan Sverige var bra dom första 20 sek...sen sket det sig totalt...såg ut som dom bara ville lira klart matchen å dra hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 6-1... Gick ju mindre bra den här gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jekla shit da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 tror inte dom vinner nu... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Sverige är ett skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Nästa VM så ska vi fanimej vinna, men in med de unga, Sedins, Zäta, Huselius.. Lidström och resten börjar ta slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Nästa VM så ska vi fanimej vinna, men in med de unga, Sedins, Zäta, Huselius.. Lidström och resten börjar ta slut.. Lidas och Sundin är det fanimig inget fel på! Personligen så tycker jag Foppa spelar för osjälviskt, han har ju vad som krävs för att gå på egen hand tycker jag. Redigerad 8 september, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 tycker Lidas aldrig lyckas i landslaget...samma som Näslund...om alla hade samma inställning som Holmström skulle d nog gå fan så mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Vote: Nej... Inte insatt i hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 GÖTT!!! Jag sa väl det??? Tjeckien skulle vinna, en vinst mot Sverige är mycket bra, nu frosar dom fram mot finalen mot Kanada.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 GÖTT!!! Jag sa väl det??? Tjeckien skulle vinna, en vinst mot Sverige är mycket bra, nu frosar dom fram mot finalen mot Kanada.... Är du från Tjeckien eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Sverige har ingen diretk vilja alltid. De är de som är problemet. Håller med krud-haren om att alla skulle ha samma vilja och inställning som Holmström, vilket vilje mål han gjorde i slutet och han står framför mål med sitt hemmabygge och tar stryk hela hela tiden, de är vilja Men Lidström har ju ändå en ordinarie plats i Sveriges landslag för han är ju inte dålig i landslaget, men kanske inte lika bra som han är i Detroit. Näslund har jag inte sett mycket av. En av backarna som borde spelat mycket mer är Dick Tärnström! Han är verkligen en bra back.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Är du från Tjeckien eller? Nä, jag är svensk, men i landslags-sammanhang hejjar jag på Tjeckien, mycket tack vare Jagr, deras lag i sådana här stora sammanhang är jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Finland kommer att äga! Vad vad det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2004 Lidas och Sundin är det fanimig inget fel på! Personligen så tycker jag Foppa spelar för osjälviskt, han har ju vad som krävs för att gå på egen hand tycker jag. Kanske, men man kan inte bara gå på dem, om Sudden och de andra är motiverade så kanske de kan vara med ett tag till, men man måste satsa på lite nytt också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2004 Nu tar Canada de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts