Jump to content

Worldcup!

kariya
 Share

Tror du att Sverige vinner worldcup i Ishockey?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nästa VM så ska vi fanimej vinna, men in med de unga, Sedins, Zäta, Huselius..

Lidström och resten börjar ta slut..

Lidas och Sundin är det fanimig inget fel på!

Personligen så tycker jag Foppa spelar för osjälviskt, han har ju vad som krävs för att gå på egen hand tycker jag.

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige har ingen diretk vilja alltid. De är de som är problemet.

Håller med krud-haren om att alla skulle ha samma vilja och inställning som Holmström, vilket vilje mål han gjorde i slutet och han står framför mål med sitt hemmabygge och tar stryk hela hela tiden, de är vilja :ermm:

Men Lidström har ju ändå en ordinarie plats i Sveriges landslag för han är ju inte dålig i landslaget, men kanske inte lika bra som han är i Detroit. Näslund har jag inte sett mycket av. En av backarna som borde spelat mycket mer är Dick Tärnström!

Han är verkligen en bra back..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lidas och Sundin är det fanimig inget fel på!

Personligen så tycker jag Foppa spelar för osjälviskt, han har ju vad som krävs för att gå på egen hand tycker jag.

Kanske, men man kan inte bara gå på dem, om Sudden och de andra är motiverade så kanske de kan vara med ett tag till, men man måste satsa på lite nytt också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor