Ceone Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 4-3 shit hehe där höll de gå dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 4-3 shit hehe där höll de gå dåligt hade Jagr varit sitt vanliga jag så hade Sverige fått spö... Men Sverige hade tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Sverige slappnade av i slutet Tur att dom inte fick in den i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 hade Jagr varit sitt vanliga jag så hade Sverige fått spö... Men Sverige hade tur. Tur och Tur, Sverige var bättre helt enkelt, och Jagr, han blir nog inte lika bra som förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Tur och Tur, Sverige var bättre helt enkelt, och Jagr, han blir nog inte lika bra som förr.. Jagr är inte lika bra som förr, det är sant. Ingen vet riktigt varför... Men jag tror och hoppas verkligen att han kommer tillbaka i gammal god form, han måste bara hitta spelglädjen igen, han har sina bra och dåliga dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Men man kan förstå tjeckerna, deras coach är ju död Fan va dom måste vara deppiga och så, men fan vad dom kämpade i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Men man kan förstå tjeckerna, deras coach är ju död Fan va dom måste vara deppiga och så, men fan vad dom kämpade i slutet Ja dom var ruskigt bra i slutet, vi vet att dom kan! Hoppas för dras skull att dom fortsätter så som dom spelade i den tredje perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jag tror Sverige har en extremt bra chans, tror de vinner. Jag menar Foppa, Sudden, Alfredsson, Näslund, Modin, Lidström mm W0RD. DOM VINNER LÄTT :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 W0RD. DOM VINNER LÄTT (w00t) okej... Man behöver inte trippel klicka på smiliesarna, räcker med en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Salo är ju ett skämt, att Hardy ens tror på honom är ju skumt.. Och dom som tror MoDo kommer vinna elitserien tack vare Salo, vad tänker ni med? Jag ska iofs va tyst till säsongen är över =P men jag tycker det finns många målvakter i elitserien som är mycket bättre än salo.. han vet ju inte hur man använder plocken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Salo är ju ett skämt, att Hardy ens tror på honom är ju skumt.. Och dom som tror MoDo kommer vinna elitserien tack vare Salo, vad tänker ni med? Jag ska iofs va tyst till säsongen är över =P men jag tycker det finns många målvakter i elitserien som är mycket bättre än salo.. han vet ju inte hur man använder plocken! Du är ett skämt! Salo är helt klart sveriges bästa målvakt punktslut, han är dock inte lika bra som han var för ett par år sen men han ändå den bästa målvakten!!! Fan vad alla klagar på han, Tellan då? Hur gick det för han senast då? Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Lunkan forever säger jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Du är ett skämt! Salo är helt klart sveriges bästa målvakt punktslut, han är dock inte lika bra som han var för ett par år sen men han ändå den bästa målvakten!!! Fan vad alla klagar på han, Tellan då? Hur gick det för han senast då? Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! Tellan e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Du är ett skämt! Salo är helt klart sveriges bästa målvakt punktslut, han är dock inte lika bra som han var för ett par år sen men han ändå den bästa målvakten!!! Fan vad alla klagar på han, Tellan då? Hur gick det för han senast då? Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! men det är ingenting mot Salos tabbe mot Vitryssland eller mot tyskland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Jasså där ser man Första målet var ju rätt, vad ska man säga tabbaktigt och lika mycket som Salos tabbe BTW är sverige på gång nu EDIT: och Geek, jag har inte sagt att Tellan är dålig, jag säger bara att Salo är bättre... Redigerad 4 september, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 3-4 till finnarna Sverige har power play nu måste kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 KOM IGEN SVERIGE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jävla skit! ingen bra power play och nu har sverige en utvisad i stället. Jävla dumare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Vi tar det här! (hoppas jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 F*n jekla Alfredsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts