Jump to content

Worldcup!

kariya
 Share

Tror du att Sverige vinner worldcup i Ishockey?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tur och Tur, Sverige var bättre helt enkelt, och Jagr, han blir nog inte lika bra som förr..

Jagr är inte lika bra som förr, det är sant. Ingen vet riktigt varför... Men jag tror och hoppas verkligen att han kommer tillbaka i gammal god form, han måste bara hitta spelglädjen igen, han har sina bra och dåliga dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Salo är ju ett skämt, att Hardy ens tror på honom är ju skumt.. Och dom som tror MoDo kommer vinna elitserien tack vare Salo, vad tänker ni med?

Jag ska iofs va tyst till säsongen är över =P men jag tycker det finns många målvakter i elitserien som är mycket bättre än salo.. han vet ju inte hur man använder plocken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Salo är ju ett skämt, att Hardy ens tror på honom är ju skumt.. Och dom som tror MoDo kommer vinna elitserien tack vare Salo, vad tänker ni med?

Jag ska iofs va tyst till säsongen är över =P men jag tycker det finns många målvakter i elitserien som är mycket bättre än salo.. han vet ju inte hur man använder plocken!

Du är ett skämt!

Salo är helt klart sveriges bästa målvakt punktslut, han är dock inte lika bra som han var för ett par år sen men han ändå den bästa målvakten!!!

Fan vad alla klagar på han, Tellan då?

Hur gick det för han senast då?

Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ett skämt!

Salo är helt klart sveriges bästa målvakt punktslut, han är dock inte lika bra som han var för ett par år sen men han ändå den bästa målvakten!!!

Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! :P

Tellan e grym (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ett skämt!

Skott rakt på han som han släpper in....klaga inte så jävla mycket om du inte vet ditt pack! :P

men det är ingenting mot Salos tabbe mot Vitryssland eller mot tyskland! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor