kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag tror Sverige har en extremt bra chans, tror de vinner. Jag menar Foppa, Sudden, Alfredsson, Näslund, Modin, Lidström mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) Jönsson då! Vote: Kanske Det finns ju andra lag som är bättre. Redigerad 25 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jönsson då! Vote: Kanske Det finns ju andra lag som är bättre. nja, i os slog sverige kanada med 5-2 utan foppa, och kanada kanske är lite bättre än sverige Jönsson är ju ingen av de allra bästa ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 4-0 till Finladn mot Tjeckien, liten skräll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 HEJA SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Finland kommer att äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 nja, i os slog sverige kanada med 5-2 Os är inget som vi ska minna Men sverige kan nog vinna och kom tvåa i VM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Sverige vinner med superkedjan! Alfredsson, Forsberg, Zetterberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Går långt, men vinner inte.. Sverige har ett asbra lag, men de andra också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag tror på Sverige, matchen börjar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag tror på Sverige, matchen börjar snart Jepp, ska kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 5-2, vad är det med Salo egentligen? Det blir tuffare idag, Tjeckien väntar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Grymt mål Tyskland gjorde.. asså det liknade typ det från Vitryssland fast närmre mål denna gång EDIT: Här är den Redigerad 1 september, 2004 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Jag tror att Tjeckien vinner, sverige tvåa och Kanada trea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tjeckien suger ju! och Tommy Salo har blivit petad!! Nu ska Tellqvist stå tur att dom tog bårt salo han e riktig kass ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tjeckien suger ju! och Tommy Salo har blivit petad!! Nu ska Tellqvist stå tur att dom tog bårt salo han e riktig kass ju ehh Salo spelade denna match mot Tyskland som blev en mardröms start för salo. Salo är inte kassare än någon anna målvakt i landslaget, sverige har inte så jätte bra målvakter. Men Salo är ändå den bästa av sveriges målvakter oavsett hur det gick i denna matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tjeckien suger ju! och Tommy Salo har blivit petad!! Nu ska Tellqvist stå tur att dom tog bårt salo han e riktig kass ju Vi får väl se när turneringen är över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 ehh Salo spelade denna match mot Tyskland som blev en mardröms start för salo. Salo är inte kassare än någon anna målvakt i landslaget, sverige har inte så jätte bra målvakter. Men Salo är ändå den bästa av sveriges målvakter oavsett hur det gick i denna matchen LOL jag säger bara ordet "Vitryssland" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 LOL jag säger bara ordet "Vitryssland" LOL jag säger bara OS i lillhammer 1994 Salo har hjälpt Sverige skit mycket om ni tänker efter Matchen mot vitryssland borde sverige gjort mer mål, och en ren slump att han tappar in den... Minns ni inte tabben tellqvist gjorde ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 LOL jag säger bara OS i lillhammer 1994 Salo har hjälpt Sverige skit mycket om ni tänker efter Matchen mot vitryssland borde sverige gjort mer mål, och en ren slump att han tappar in den... Minns ni inte tabben tellqvist gjorde ha? jamen de var för 10år sedan man e inte lika bra alltid Sverige leder med 1-0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts