emo Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 är det någon som kan nämna ett annat bra svenskt GTA forum tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 hoppas du blir bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 www.Gtasajten.com/forum där har du världens bästa Gta forum!! Punkt slut! marsch pankaka upp på ditt rum o stå i skamvrån för o ha frågat en så självklar fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 precis, hoppas därför att han blir bannad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 klart gta sajtens är bäst... jag ville veta en bra inte en som som kan klassas som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wo0T Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Den här forumet är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover87 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 GTASAJTEN ÄR BÄST!!! ingen protest asså här hittar du ju ALLT!! tro mig, ja har hittat fler kompisar här än nån annan stans i heeeela världen, förutom innuti GTA såklart! hur som heslt är detta det bästa forumet som finns!! Ska lägga mig i sängen nu och titta i taket där ja klistrat upp utskrivna bilder från San Andreas, snart e hela taket fyllt, ja rekommenderar detta asså, det hjälper mot längtan!!! Hej Då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 GTASAJTEN ÄR BÄST!!! ingen protest asså här hittar du ju ALLT!! tro mig, ja har hittat fler kompisar här än nån annan stans i heeeela världen, förutom innuti GTA såklart! hur som heslt är detta det bästa forumet som finns!! Ska lägga mig i sängen nu och titta i taket där ja klistrat upp utskrivna bilder från San Andreas, snart e hela taket fyllt, ja rekommenderar detta asså, det hjälper mot längtan!!! Hej Då Haha, du är rolig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Man ska inte vara elaka mot okunniga.... men hoppas du skäms öronen av dig eller blir BANNAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts