Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Minns ni när man satt och lägtade på VC som man höll på att spricka? Jag gör det iaf. Kollar runt lite på R* officiella VC sida nu. Får starka känslor av att sitta och titta på trailers, lyssna på smakproven av radion mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jorå! Men känslan är ju ännu starkare hos San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Håller inte riktigt med dig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag längtade lugnt mer till VC än jag längtar till SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag visste inte att det kommit så mycket info om VC när jag först leta efter det. Fan va härligt det var att upptäcka alla dessa bilder och trailers första gången man kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag längtade grymt mycket till VC. Min kompis gjorde ju inte saken bättre (som hade det på ps2) när han sa hur himla kul det var m.m. Men jag längtar minst lika mycket efter SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 mins inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jag satt och glodde på filmer och bilder och att sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag längtade lugnt mer till VC än jag längtar till SA. Samma här ahh.. får gamla minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Men jag tycker att den härligaste känslan var att spela GRAND THEFT AUTO på win95 med min polare Per. F*N vad kul det spelet var då. Jag kommer ihåg att vi skolkade från skolan bara så vi kunde va hemma hos honom och spela GTA. GTA har ju under åren förbättrats och det går ju inte alls att jämföra VC med GTA1! Men nu är det inte samma känsla längre eftersom min bästis och jag bor 2200km ifrån varandra!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Men jag tycker att den härligaste känslan var att spela GRAND THEFT AUTO på win95 med min polare Per. F*N vad kul det spelet var då. Jag kommer ihåg att vi skolkade från skolan bara så vi kunde va hemma hos honom och spela GTA. GTA har ju under åren förbättrats och det går ju inte alls att jämföra VC med GTA1! Men nu är det inte samma känsla längre eftersom min bästis och jag bor 2200km ifrån varandra!!! :'( true... true... tyvärr hade jag aldrig nån koll på VC... satt bara å nötte trean tills ja fick höra att vc släppts helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag längtade mer till GTA III än någon av VC eller SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 10 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2004 tycker nog att vc e bäst... ja menar: 1:an legend... (behöver jag säja mer...) london kul expansion 2:an rå men lite trist miljö 3:an ballt med 3d & shit typ första spelet med bil åkning å skjuta... men ändå alldeles för grått o trist hade ingen riktig karaktär bara story... vc e ju absolut råast på alla sätt å vis(går inte att säja mer...) jag säjer bara att jag kommer att spela det länge länge till precis som folk spelar :One must fall 2097!!!!!!!! Älska.... san andreas blir lite myche rpg tycker jag... självklart spelar man ju alla gta spel men Grand Theft Auto Vice City som sagt Älska...... (egentligen trodde jag det bara var en kort expansion till trean...(skäms) men sen när jag fick det ... UNDERBART!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts