Wild_hawk Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) men vad jag märkt bara ett intro i början på sidan, kan dock finnas något mer jag har inte tittat så noga.. check it out: http://www.rockstargames.com/sanandreas Edit: wtf nu ser jag inte introt längre, jag svär de va ett intro.. Skumt Redigerad 25 augusti, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det intror har vart sedan sidan uppdaterades med kartan och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vad var det för intro då? Det enda intro jag ser är att det står typ rockstar games presents, och så kommer en bakgrundsbild upp i olika delar typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vad var det för intro då? Det enda intro jag ser är att det står typ rockstar games presents, och så kommer en bakgrundsbild upp i olika delar typ.. jepp de, trodde de va nytt. aja I was wrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts