Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag såg Bruce Lee Dokumentären igår på ZTV. När jag kollade på Scenen i enter the dragon när det står en ring med gubbar runt Bruce och en annan kille så såg jag att Bruce Lee Var väldigt lik Forest Law(Från Tekken3 och Tekken Tag Tournament) Så jag ville bara visa en bild jag har satt ihop tyvär hittade jag ingen bild på Law med Den där gula dräkten :/ bara med byxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag såg Bruce Lee Dokumentären igår på ZTV. När jag kollade på Scenen i enter the dragon när det står en ring med gubbar runt Bruce och en annan kille så såg jag att Bruce Lee Var väldigt lik Forest Law(Från Tekken3 och Tekken Tag Tournament) Så jag ville bara visa en bild jag har satt ihop tyvär hittade jag ingen bild på Law med Den där gula dräkten :/ bara med byxorna. Forest Law är "gjord" efter Bruce Lee ja...och Lei Wulong(stavning?) är "gjord" efter Jackie Chan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Forest Law är "gjord" efter Bruce Lee ja...och Lei Wulong(stavning?) är "gjord" efter Jackie Chan... ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ok... ser att du gillar Jin...Hwoarang e coolare hehe.... vet du om Tekken 5 kommer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ser att du gillar Jin...Hwoarang e coolare hehe.... vet du om Tekken 5 kommer?? Ja Tekken 5 kommer typ maj 2005 på PS2 och i år på Arcad maskin. Nej Jin Äger Hwoarang. jag skulle ta dig lätt på vilket tekken som helst med honom tillomed 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Ja Tekken 5 kommer typ maj 2005 på PS2 och i år på Arcad maskin. Nej Jin Äger Hwoarang. jag skulle ta dig lätt på vilket tekken som helst med honom tillomed 4an snacka inte om saker du nt vet, jag kan ta dig på vilket tekken med vilken gubbe som helst, tillome Dr. B på Tekken 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 snacka inte om saker du nt vet, jag kan ta dig på vilket tekken med vilken gubbe som helst, tillome Dr. B på Tekken 3 hahahha jag kan Exact alla saker med Jin tillomed alla 10 hit combo slå det du nej men on topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Forset Law är min favvokaraktär i Tekken 3. AHHH... Nu blir jag nostalogisk här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag spelade Tekken 4 på ps2 idag (demo) jag suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Kanske ska flyttas till Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jag spelade Tekken 4 på ps2 idag (demo) jag suger Ja Tekken 4 e lite vad ska man säga... Annorlunda Det här kanske kan bli "Den officiella Tekken topicen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Yoshimitsu piskar skiten ur allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts