Everest Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Jag vet var du bor. I bromma, nockeby eller Ålsten. Nej, det är typ Danderyd eller någonstans på Östermalm..(tror jag) Redigerad 30 augusti, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Vad är de för fel på JL? Jag köper inte JL-kläder men tycker inte att dom är fula och speciellt snobbigt är de inte. Men MQ har så snygga kläder, själv tycker jag om att gå i inte alltför snobbiga kläder men typ boomerang, fred perry, bondelid osv . Men jag bryr mig inte heller om dom som går runt i lite billigare kläder. För bara för att en del kläder är lite dyrare behöver inte de betyda att de är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Dont hate me because am rich AND beautiful.. Om jag skulle hata dig för nånting så skulle det va för att du stavar engelska konstigt och skrev en dum mallig kommentar.. "Dont" är två ord vilket betyder att det stavas Don't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Om jag skulle hata dig för nånting så skulle det va för att du stavar engelska konstigt och skrev en dum mallig kommentar.. "Dont" är två ord vilket betyder att det stavas Don't. "We've got an ass saying strange stuff @ the forum, Please kill him.." Och vad har du för betyg i engelska om jag får be..? 93:an.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Varför är det ett sånt väldig hat mellan de rika och de fattiga... Jag har kännt den spänningen hela mitt liv... Jag bor jag i ett ganska rikt område i Stockholm (kommer ej at skriva vart) och jag har alltid kännt att det ligger ett hat över oss. Varje gång jag är på fest i stan blir det ofta bråk mellan folk från min hemtrakter och folk från fattigare områden (jag nämner inga namn). Varför finns dessa fördomar, jag tycker själv det är helt onödigt och hoppas folk slutar bry sig om var och hur man bor... vad tycker ni? det är för att dom rika tror att dom är så jävla mycket bättre än vanligt folk och då blir vanligt folk givetvis förbannade och bråket är ett faktum.. när dom rika inser att dom inte är så mycket mer bara för att dom har plånboken fulla med kreditkort kan alla leva lyckliga i alla sina dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 alltså det var något nytt att skryta om att man har en "stor" kuk, bara en upplysning. Kuk = Liten Utväxt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 alltså det var något nytt att skryta om att man har en "stor" kuk, bara en upplysning. Kuk = Liten Utväxt! Hmm ja, nä nu ska jag till stan och köpa pump ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hmm ja, nä nu ska jag till stan och köpa pump ( ) Ja, fast skämt å sido, man ska inte skämas för sin storlek, It aint about the size, det som spelar roll är hur mycket du lyssnar på din sexpartner och hur du använder det du har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ja, fast skämt å sido, man ska inte skämas för sin storlek, It aint about the size, det som spelar roll är hur mycket du lyssnar på din sexpartner och hur du använder det du har! Vad tänker du på när man ska lyssna . Som sagt skämt åsido jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vad tänker du på när man ska lyssna . Som sagt skämt åsido jag håller med. Hehe Jag syftar mer på att man ska lyssna på hur hennes/honoms stön eller fråga rakt ut hur dem vill ha de, jag hörde på en undersökning för ett tag sen att svenskar har stora penisar i genomsnitt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Ja, fast skämt å sido, man ska inte skämas för sin storlek, It aint about the size, det som spelar roll är hur mycket du lyssnar på din sexpartner och hur du använder det du har! "It´s not the size mate, it´s how you use it." Sen vill jag bara säga: ärvda äger! De kläderna jag ärvt av brorsan är jättebra, de flesta nya kläderna är sämre. Kanske inte har så mycket med snobbar och lodisar att göra, men när vi ändå så snackar om kläder... Redigerad 5 september, 2004 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 "It´s not the size mate, it´s how you use it." Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Bara för att vissa snobbar behandlar de som inte är snobbar dåligt, betyder det inte att alla snobbar är skit. Det är som att säga att alla turkar är dumma i huvudet, men du kanske bara har träffat just de som är dumma. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 snobb är väl inte direkt nåt man kallar alla rika människor det är ju såna som är bortskämda,skrytiga o överlägsna... klart dom alla är idioter alla dumskallar är inte dumma i huvudet, bara vissa av dom (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 så sant som de va sagt alban-apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts