Jump to content

Bland Snobbar och Lodisar

eXstasy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

eller gokarten... folk frågar om ja e gjord av pengar då ja berättar kostnaderna på min kart.. då säger ja bara.. "Mossan pröjsar kläder o skor och ja köper ingen svindyr moppe för pengarna.. hade ni osså skitit i moppe så hade ni osså kunnat köpa cross/gokart" hehe... vissa tänker inte

Samma sak med mig men jag skulle ändå inte ha råd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem vill ha en moppe? Jag sparar mina pengar till en ny dator istället. De i min förra klass tyckte att jag var rik, men det tycker inte jag att jag är. Och de pengar jag har har jag tjänar själv. Får ingen veckopeng, månadspeng eller årspeng(de sätts in på ett konto sedan jag var 2 år, och jag får pengarna när jag är 18år.), utan har tjänat mina pengar på att tippa fotboll. Har vunnit 5-6 tusen på "Bomben" och vann 5 500 på stryktipset för ett tag sedan. Att köpa kläder för mer än 500 kr skulle jag aldrig göra, möjligen utrustning till fotboll.... :lol:

Jaa...vem vill ha en moppe? JAG! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag har kört rätt mycket, så...Dessutom är jag väldigt intresserad av fotboll, så jag har rätt bra koll. Men jag har mest kört fegtaktik. Tippar att det ska bli båda lagen ska göra 0 eller 1 mål i varje match. Men jag vann inte de pengarna samtidigt, utan flera omgångar. Men jag är mer nöjd med att jag vann 5 500 kr en och samma gång på stryktipset med elva rätt och 4 tior(jag gissar att ni inte förstår detta.)en jättesvår omgång. Men som i trissreklamen, "Plötsligt händer det!". :lol:(Jag hatar att bli kallad Kuben, Kubbis, Kub-Bananen osv, men varför ska alla kalla mig det?)

Men kuben är så kort! Förlåt, ska inte göra så igen ;)

Kariya: Jasså! Är väl inte så nödvändigt för oss att veta <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det ett sånt väldig hat mellan de rika och de fattiga... Jag har kännt den spänningen hela mitt liv... Jag bor jag i ett ganska rikt område i Stockholm (kommer ej at skriva vart) och jag har alltid kännt att det ligger ett hat över oss. Varje gång jag är på fest i stan blir det ofta bråk mellan folk från min hemtrakter och folk från fattigare områden (jag nämner inga namn). Varför finns dessa fördomar, jag tycker själv det är helt onödigt och hoppas folk slutar bry sig om var och hur man bor...

vad tycker ni?

Jag vet var du bor. I bromma, nockeby eller Ålsten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor