eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Varför är det ett sånt väldig hat mellan de rika och de fattiga... Jag har kännt den spänningen hela mitt liv... Jag bor jag i ett ganska rikt område i Stockholm (kommer ej at skriva vart) och jag har alltid kännt att det ligger ett hat över oss. Varje gång jag är på fest i stan blir det ofta bråk mellan folk från min hemtrakter och folk från fattigare områden (jag nämner inga namn). Varför finns dessa fördomar, jag tycker själv det är helt onödigt och hoppas folk slutar bry sig om var och hur man bor... vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) (Dom fattiga) är nog bara avensjuka... Då menar jag inte alla utom dom som håller på sådär... Men det är jävligt löjligt att hålla på sådär.... Redigerad 25 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det var ju ett jävligt givande svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det var ju ett jävligt givande svar. Haha respekt Humm kan ju också vara så att "snobbarna" skryter mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 snobbar är irriterande men alla rika är inte snobbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag hatar snobar har en på min skola som typ skryter med sin kuk och sina kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag hatar snobar har en på min skola som typ skryter med sin kuk och sina kläder. är men snobb bara för att man har typ gåsjacka och en snygg klocka + kläder .....nej just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag tycker man är det om man bara går runt och skryter med sina nya Gucci skor sin nya Dolce Gabbana klocka och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag hatar snobar har en på min skola som typ skryter med sin kuk och sina kläder. Oh shit! Om man skryter med kuken måsta jag vara en sån über-snobb?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) Oh shit! Om man skryter med kuken måsta jag vara en sån über-snobb?! Du är ju pinsam..... snobb är en sån som skryter om att han är rik och bla bla bla är han bara rik och kniper käft är väl allt lungt Redigerad 25 augusti, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 är men snobb bara för att man har typ gåsjacka och en snygg klocka + kläder .....nej just det jo det är man!! Är du snobb så förtjänar du en smäll på käften! går du med JL tröjor osv osv, vet inte ens vad skitmärkena heter, så förjänar du en smäll på käften! Jag är inte fattig men jag hatar snobbar av hela mitt hjärta (om jag ska vara ärlig så sitter morsan och farsan på lite för mycket pengar) Jag har en jävligt fet kuk men inte skryter jag om den.. Även om jag gör det så gör inte det mig till snobb.. (tror faktiskt att alla killar skryter om sina feta kukar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Förstår inte heller varför det är sånt krig mellan arbetarklassen och överklassen. I storstäder är det ju också oftast ganska uppdelat. D.v.s att en del områden bor många fattiga och en del har bara lyxvillor. Själv bor man bara i en ort och här finns typ inga lyxvillor eller snobbar, bara villor och lägenheter. Fast ja, iofs, så bor det ett mångmiljonär par i kvarteret brevid mig. Det är konstigt tycker jag... Dom bor i en villa, visserligen väldigt utbyggt, när dom kunde bo i värsta slottet. Och frun är lekisfröken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag har en jävligt fet kuk Det vill vi inte veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Förstår inte heller varför det är sånt krig mellan arbetarklassen och överklassen. I storstäder är det ju också oftast ganska uppdelat. D.v.s att en del områden bor många fattiga och en del har bara lyxvillor. Själv bor man bara i en ort och här finns typ inga lyxvillor eller snobbar, bara villor och lägenheter. Fast ja, iofs, så bor det ett mångmiljonär par i kvarteret brevid mig. Det är konstigt tycker jag... Dom bor i en villa, visserligen väldigt utbyggt, när dom kunde bo i värsta slottet. Och frun är lekisfröken. Ett bra tecken på att inte vara snobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Någon måste ju ha dyra kläder också. Så länge de inte ser ner på andra orkar man inte bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 okej alla kanske skryter om kuken men men... Man behöver inte skryta om sina kläder och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 en kille i min klass köper skor för tusen spänn, jävligt onödit tycker ja....tycker inte om snobbjävlar som skryter o så, men andra snobbar eller rika e helt OK! , bara dom inte går runt o fladdrar be pengar på skolan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 HAHA, när min kompis var de en kille som skröt om att han hade jeans för 1500. Han frågade min kompis hur mycket hans jeans kostade. Dom kostade 200 sa min kompis. Och så började snobben skratta "fan vad billigt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 jo det är man!! Är du snobb så förtjänar du en smäll på käften! går du med JL tröjor osv osv, vet inte ens vad skitmärkena heter, så förjänar du en smäll på käften! Jag är inte fattig men jag hatar snobbar av hela mitt hjärta (om jag ska vara ärlig så sitter morsan och farsan på lite för mycket pengar) Jag har en jävligt fet kuk men inte skryter jag om den.. Även om jag gör det så gör inte det mig till snobb.. (tror faktiskt att alla killar skryter om sina feta kukar) Hahaha fuckin A man! Så jävla rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts