Jump to content

Min Klassresa

eXstasy
 Share

Recommended Posts

Jag kom just hem från vår klassresa..orkar inte berätta allt somhände men jag kan berätta en av höjdpunkterna:

Jag och typ 5 killar och lika många tjejer bestämde oss för att spela klädpåker...

Vi började köra och bestämde ganska snabbt att när killarna hade tagit av sig alla plagg inklusive underkläder fick de endast ha en strumpa för kuken...jag var dock barfota B) ... gissa om det var en ganska konstig stämning när alla tjejer satt där toppless med endast string och killarna ikläddda endast strumpor...

sen drog vi på oss ett par badbyxor och hoppa in i bastun och därefter havet. Sen rökte jag 4 cigg på raken och eftersom jag hade sovit typ 5 h de senaste 3 dagarna och inte röker särskilt ofta mådde jag jävligt illa och till råga på allt .... när ja skulle in i mitt rum va det låst och jag stog och bankade på dörren i en halvtimme men ingen öppna. Jag gick då till nåra av tjejernas rum och allt slutade med att jag klockan 5 somnade i min kompis Saras säng och blev väckt en kvart därefter och blev tillsagd att städa mitt eget rum som skulle vart klart igår kväll. :wub:

När jag kom hem sov jag 14 h i rad efter att jag varit nära att spy 5 gånger...

nu har jag gått en dag i skolan och det kändes okej men skolfotot sög eftersom jag har rispat mig i ansiktet av en massa grenar...aja

Kommentarer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom just hem från vår klassresa..orkar inte berätta allt somhände men jag kan berätta en av höjdpunkterna:

Jag och typ 5 killar och lika många tjejer bestämde oss för att spela klädpåker...

Vi började köra och bestämde ganska snabbt att när killarna hade tagit av sig alla plagg inklusive underkläder fick de endast ha en strumpa för kuken...jag var dock barfota B) ... gissa om det var en ganska konstig stämning när alla tjejer satt där toppless med endast string och killarna ikläddda endast strumpor...

sen drog vi på oss ett par badbyxor och hoppa in i bastun och därefter havet. Sen rökte jag 4 cigg på raken och eftersom jag hade sovit typ 5 h de senaste 3 dagarna och inte röker särskilt ofta mådde jag jävligt illa och till råga på allt .... när ja skulle in i mitt rum va det låst och jag stog och bankade på dörren i en halvtimme men ingen öppna. Jag gick då till nåra av tjejernas rum och allt slutade med att jag klockan 5 somnade i min kompis Saras säng och blev väckt en kvart därefter och blev tillsagd att städa mitt eget rum som skulle vart klart igår kväll. :wub:

När jag kom hem sov jag 14 h i rad efter att jag varit nära att spy 5 gånger...

nu har jag gått en dag i skolan och det kändes okej men skolfotot sög eftersom jag har rispat mig i ansiktet av en massa grenar...aja

Kommentarer???

Låter som en riktigt lyckad liten tripp.

Själv var jag i Göteborg med klassen, nätterna hade faktiskt viss likhet med våra. Ingen cigg dock. Cigg är bajs, rök inte bajs. En hel del andra förfriskningar dock.

Men vem fan väckde dig i en bruds säng kl 05:15. Fattar dom inte att du har ditt livs ögonblick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardagssnack?

Aja, det där med klädpåkern lär bra... B) Men varför öker du? Finns det nåt positivt med det? :wub:

jag ska sluta röka... jag vet...jag är en ond person..det vara min tjejkompis som ledde mig in i det. Men jag e iaf inte beroende. Hon däremot tar typ 1 paket om dan. jag kanske snittar på O,2 cigg per dag. Snusa däremot är JÄVLIGT äckligt...mina killkomåisar har börjat med det .... fan vad illa man mår .... jag ska aldrig börja snusa så jävla äckligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vardagssnack?

Aja, det där med klädpåkern lär bra... B) Men varför öker du? Finns det nåt positivt med det? :wub:

Jag ser inget positivt med det..

vill att STELLAN BELLAN BOY ska sluta fest röka..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Räcker med att han snusar men det är okej ..

Han blir så sexig när han snusar ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lugn vi gjorde faktiskt inget speciellt... <_< men jag ska nog akta mig lite höll faktiskt att få spö av en tidigare pojkvän till henna idag efter att vi hade varit inne i skogen bredvid skolan o snackat medan hon tog en cigg

edit: denna tråd börjar krypa lite väl nära mitt privatliv :huh:

Redigerad av eXstasy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...