eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag kom just hem från vår klassresa..orkar inte berätta allt somhände men jag kan berätta en av höjdpunkterna: Jag och typ 5 killar och lika många tjejer bestämde oss för att spela klädpåker... Vi började köra och bestämde ganska snabbt att när killarna hade tagit av sig alla plagg inklusive underkläder fick de endast ha en strumpa för kuken...jag var dock barfota ... gissa om det var en ganska konstig stämning när alla tjejer satt där toppless med endast string och killarna ikläddda endast strumpor... sen drog vi på oss ett par badbyxor och hoppa in i bastun och därefter havet. Sen rökte jag 4 cigg på raken och eftersom jag hade sovit typ 5 h de senaste 3 dagarna och inte röker särskilt ofta mådde jag jävligt illa och till råga på allt .... när ja skulle in i mitt rum va det låst och jag stog och bankade på dörren i en halvtimme men ingen öppna. Jag gick då till nåra av tjejernas rum och allt slutade med att jag klockan 5 somnade i min kompis Saras säng och blev väckt en kvart därefter och blev tillsagd att städa mitt eget rum som skulle vart klart igår kväll. När jag kom hem sov jag 14 h i rad efter att jag varit nära att spy 5 gånger... nu har jag gått en dag i skolan och det kändes okej men skolfotot sög eftersom jag har rispat mig i ansiktet av en massa grenar...aja Kommentarer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Mycket mysigt, men använd vardagssnack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag kom just hem från vår klassresa..orkar inte berätta allt somhände men jag kan berätta en av höjdpunkterna: Jag och typ 5 killar och lika många tjejer bestämde oss för att spela klädpåker... Vi började köra och bestämde ganska snabbt att när killarna hade tagit av sig alla plagg inklusive underkläder fick de endast ha en strumpa för kuken...jag var dock barfota ... gissa om det var en ganska konstig stämning när alla tjejer satt där toppless med endast string och killarna ikläddda endast strumpor... sen drog vi på oss ett par badbyxor och hoppa in i bastun och därefter havet. Sen rökte jag 4 cigg på raken och eftersom jag hade sovit typ 5 h de senaste 3 dagarna och inte röker särskilt ofta mådde jag jävligt illa och till råga på allt .... när ja skulle in i mitt rum va det låst och jag stog och bankade på dörren i en halvtimme men ingen öppna. Jag gick då till nåra av tjejernas rum och allt slutade med att jag klockan 5 somnade i min kompis Saras säng och blev väckt en kvart därefter och blev tillsagd att städa mitt eget rum som skulle vart klart igår kväll. När jag kom hem sov jag 14 h i rad efter att jag varit nära att spy 5 gånger... nu har jag gått en dag i skolan och det kändes okej men skolfotot sög eftersom jag har rispat mig i ansiktet av en massa grenar...aja Kommentarer??? Låter som en riktigt lyckad liten tripp. Själv var jag i Göteborg med klassen, nätterna hade faktiskt viss likhet med våra. Ingen cigg dock. Cigg är bajs, rök inte bajs. En hel del andra förfriskningar dock. Men vem fan väckde dig i en bruds säng kl 05:15. Fattar dom inte att du har ditt livs ögonblick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 det är inget mellan oss...bara kompisar ... + att hon e tillsammas med en kille som e nitton (5 år äldre) som jag inte vill bråka me. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Hmm vad gör killen om han får veta att du spenderade säng med henne under en natt? (ganska kort natt men iaf ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vardagssnack? Aja, det där med klädpåkern lär bra... Men varför öker du? Finns det nåt positivt med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 men det får han inte. det är typ okej att hon och jag kysser varandra framför honom (dock utan tunga ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vardagssnack? Aja, det där med klädpåkern lär bra... Men varför öker du? Finns det nåt positivt med det? jag ska sluta röka... jag vet...jag är en ond person..det vara min tjejkompis som ledde mig in i det. Men jag e iaf inte beroende. Hon däremot tar typ 1 paket om dan. jag kanske snittar på O,2 cigg per dag. Snusa däremot är JÄVLIGT äckligt...mina killkomåisar har börjat med det .... fan vad illa man mår .... jag ska aldrig börja snusa så jävla äckligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 men det får han inte. det är typ okej att hon och jag kysser varandra framför honom (dock utan tunga ) Say what?! Går du runt och kysser dina tjejkompisar framför näsan på deras pojkvänner? Lite konstig, men kul, relation nu har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 kanske dom tänder på det?? låter som en ganska rolig klassresa =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vardagssnack? Aja, det där med klädpåkern lär bra... Men varför öker du? Finns det nåt positivt med det? Jag ser inget positivt med det.. vill att STELLAN BELLAN BOY ska sluta fest röka..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Räcker med att han snusar men det är okej .. Han blir så sexig när han snusar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Han blir så sexig när han snusar hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 kanske dom tänder på det?? låter som en ganska rolig klassresa =) tänder på det vad menar du med det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 you are in big trouble! kom ihåg, plocka ALDRIG upp tvålen när du duschar med honom... fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) lugn vi gjorde faktiskt inget speciellt... men jag ska nog akta mig lite höll faktiskt att få spö av en tidigare pojkvän till henna idag efter att vi hade varit inne i skogen bredvid skolan o snackat medan hon tog en cigg edit: denna tråd börjar krypa lite väl nära mitt privatliv Redigerad 25 augusti, 2004 av eXstasy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 gaah! längtar till min klassresa! I november så åker vi till Frankrike ska packa med mig asmycket sprit och tobak kanske inte sprit, men tobak iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Räcker med att han snusar men det är okej .. Han blir så sexig när han snusar Lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Snus är både gott och sexigt.. Att folk inte har förstått det än.. btw, det heter ffs POKER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 gaah! längtar till min klassresa! I november så åker vi till Frankrike ska packa med mig asmycket sprit och tobak kanske inte sprit, men tobak iaf! LOL SMUGGLING. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 gaah! längtar till min klassresa! I november så åker vi till Frankrike ska packa med mig asmycket sprit och tobak kanske inte sprit, men tobak iaf! Frankrike? Oj ni måste jobabt hårt och länge för den resan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts