kahuna Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Enligt http://www.gtasanandreas.net/news/index.php så ska man kunna ta kort med en kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Fräckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 hehe ta kort på mord offer å skicka till snuten Om de går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Specter Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 kewl, men det kunde vi väl göra i VC oxå, iallafall på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Bara typ tolv bilder tror jag, och bara på det uppdraget. Dessutom sparades aldrig bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 yup... blir häftigt att kunna ta egna bilder ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Som Photo-mode i Gran Turisimo 4 då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 yup... blir häftigt att kunna ta egna bilder ;D japp! skulle va ännu tuffare om man gick till typ en fotoaffär och sen fick man bilderna till stora screenshots i en egen mapp på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 japp! skulle va ännu tuffare om man gick till typ en fotoaffär och sen fick man bilderna till stora screenshots i en egen mapp på datorn Hur blir det då i ps2? tror mer...at det skulel finnas nå ställe i nån stad att kolla på dom i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Man kan ju spara på minneskortet och kolla någonstanns i menyn eller i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) tänkte jag inte på... ett fotoalbum kanske blir bättre även om det är lite fjolligt... en låda kanske? eller en anslagstavla =) vad som hellst bara dom gör så att man kan göra .bmp av dom på datorn Redigerad 25 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Griimn, om du tittar till höger på tangentbordet finns det en knapp som heter "print screen", med den kan man ta screenshots. Klistra in i ett bildredigeringsprogram som Paint och spara som BMP. E-Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 VAAAH!?!? VERKLIGEN!?!? skiter väl jag i! vad fn ska man annars med en kamera till? fota och sen inte få bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det finns ju ingen print-screen knapp på en PlayStation2 kontroll som du säkert vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 ja det vet jag väl! inte min dumma jävla idé om printscreen knappen om du kommer ihåg, dumbass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 om man tar ett kort med kamera slipper man se CJ och alla fula bars å liknande och ser bara det man egentligen vill visa med printen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 exakt.. och kameran kanske kommer ha en zoom-funktion liknande den som finns på snipern så man kan ta närbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 mmm det hade den ju på VC när man skulle ta lite smaskiga utpressarbilder på den perverse politikern Alex "Martha" Shrub..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 kanske inte har nåt med spelet att göra men jag såg på nån SA sida att Carls släkting eller brorsa eller vad det var kommer att heta Brian Johnson, ville bara påpeka att så heter AC/DC:s sångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 kanske inte har nåt med spelet att göra men jag såg på nån SA sida att Carls släkting eller brorsa eller vad det var kommer att heta Brian Johnson, ville bara påpeka att så heter AC/DC:s sångare nödvändigt att skriva i den här topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts