JohnnyH87 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Man ser bara infon om man tittar efter. Och Money: DET HÄR ÄR ETT FORUM!!!! Det är till för diskutioner! Om du inte vill se diskutioner om San Andreas KOLLA INTE I ETT SAN ANDREAS FORUM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 o va menaru me "ni människor" eru en nåt annat eller?? svårt att fårstå vad du menar man jag chansar: Nej jag är människa men syftar på er alla inkompetenta människor som orkar driva en värdelös diskution där NI låtsas vara dumma och inte fattar fast ni fattar vad han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 svårt att fårstå vad du menar man jag chansar: Nej jag är människa men syftar på er alla inkompetenta människor som orkar driva en värdelös diskution där NI låtsas vara dumma och inte fattar fast ni fattar vad han menar okej, men säg aldrig att en människa är inkompetent om du aldrig träffat den personen.....tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 okej, men säg aldrig att en människa är inkompetent om du aldrig träffat den personen.....tack på förhand brukar inte göra det heller men dessa människor har visat såna otroliga osmarthets bevis så man kan dra förutfattade slutsatser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 brukar inte göra det heller men dessa människor har visat såna otroliga osmarthets bevis så man kan dra förutfattade slutsatser haha ibland kan ja hålla med dig, jag har säkert sagt nåt skumt oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 haha ibland kan ja hålla med dig, jag har säkert sagt nåt skumt oxå. mm, har inte sett dig vara irriterande iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 mm, har inte sett dig vara irriterande iaf bra,haha försöker så gott ja kan;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts