Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 självklart inte, men man kan ändå få tycka att det kommer för mycket info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Vote: Nej Hur kan man tröttna på ett spel som inte ens har släppts? Alla som tycker att det är tjatigt, vad gör ni i ett forum om spelet, vill man undvika det är det inte speciellt svårt. håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 har typ inte ens tröntnat på gta3 och varför e de dågligt med nya saker i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Ja , det kan han väl få göra men att göra en topic om hans onödiga tankar är över gränsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Han var ironisk, sen heter det "en n00b". Klart man inte kan tröttna på ett spel som inte har släppts. Inget illa menat men d här e som sagt inget svenskaprov.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 BTW så tycker ja inte attman kan tröttna på ett spel som inte har kommit ut i butik....men d e bara min åsikt;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Själv kan jag inte få nog av nya bilder och info! Om man tröttnar på det innan det ens har släppts är man knappast ett GTA-fan och då verkar det ganska meningslöst att vara medlem här. Redigerad 30 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 BTW så tycker ja inte attman kan tröttna på ett spel som inte har kommit ut i butik....men d e bara min åsikt;D ni människor har ju lite och göra eller är väldigt dumma säger jag bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ni människor har ju lite och göra eller är väldigt dumma säger jag bara... ?? menaru mejj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ?? menaru mejj?? ...Or so it seemes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 jahapp ber om ursäkt för att ja har en åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 ?? menaru mejj?? o va menaru me "ni människor" eru en nåt annat eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Spamma inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Nej. Hänvisar till Strangelands inlägg. Redigerad 30 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Tröttnat på spelet har jag inte gjort, lite svårt eftersom det inte har släppts. Men jag börjar tröttna på alla uttjatade disskusioner om spelet, både här och på andra sidor. Typ trådar där det står "Tänk om det blir försenat". "Kommer det finnas hundar" helt onödig information. Tror inte att jorden går under om San Andreas är försenat 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Nej för det är klart att det pratas mycket om något som kommer att bli så ini h*lvete STORT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 fan vad jag har tröttnat på SA!! Så jävla segt spel! Klarade det på fem minuter! Har du kört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Nej han var sarkastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hur kan man tröttna på ett spel som inte finns? Jag ska köpa mig det oavsett hur mycket folk snackar om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Jag tycker det är lite trist att dom släpper så jävla mycket info.. nu kan vi typ spelet in och ut.. men det är endå mysigt med info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts