Mikolan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Den är snyggare på PS2, och därigenom mer utrymmeskrävande, men jämför storleken på Resident Evil 2. Från minst 800MB till 64MB!!! Det betyder att N64-versionen var komprimerat till 1/12,5:e del av sin ursprungliga storlek!!! Då borde det gå att förminska GTA:SA till 1/5,33:e del. Och förresten, att en dubbellagrig DVD rymmer 9GB betyder inte att GTA:SA är 9GB. Det kan innebära att det är på 5GB!!! R* har sagt att dem kommer klämma ut musten på dl dvdn till max, och att dem komemr använda en mycket avancerad komprimeringsteknik för att nå detta. så dream on... Redigerad 27 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Super nintendo Sega 16bit Nintendo 8bit ska san andreas släppas till annars blir jag sur ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Super nintendo Sega 16bit Nintendo 8bit ska san andreas släppas till annars blir jag sur ( ) Det där känns ju väldigt seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Det där känns ju väldigt seriöst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och du låter ju väldigt seriös. Du låter som en fjant utan liv som måste tjata om gamecube hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Och du låter ju väldigt seriös. Du låter som en fjant utan liv som måste tjata om gamecube hela tiden. det är tur att han inte ponerar ut xboxpropagande iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Den är snyggare på PS2, och därigenom mer utrymmeskrävande, men jämför storleken på Resident Evil 2. Från minst 800MB till 64MB!!! Det betyder att N64-versionen var komprimerat till 1/12,5:e del av sin ursprungliga storlek!!! Då borde det gå att förminska GTA:SA till 1/5,33:e del. Och förresten, att en dubbellagrig DVD rymmer 9GB betyder inte att GTA:SA är 9GB. Det kan innebära att det är på 5GB!!! som mikolan sa så kommer dom klämma musten ur skivan, och det är la bekräftat att spelet ska vara ca 8,5 gb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Och du låter ju väldigt seriös. Du låter som en fjant utan liv som måste tjata om gamecube hela tiden. Och man har tydligen mer av ett liv om man spelar XB, PS2 eller PC? Jag och ca kanske så många som 15 miljoner andra vill ha ett GTA-spel till GC, så enkellt e det bara!!! Ni diggar GTA så ni bör ju fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Och man har tydligen mer av ett liv om man spelar XB, PS2 eller PC? Jag och ca kanske så många som 15 miljoner andra vill ha ett GTA-spel till GC, så enkellt e det bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni diggar GTA så ni bör ju fatta. Jag har både XB, PS2 och GC. Köpte GC mest pga alla mariospel. Och hur fan kan du bevisa att 15 miljoner vill ha gta på GC? Det kommer helt enkelt inte att komma till gamecube, du tror tom fortfarande att du och din sida kan göra så att GTA lanseras till GC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Jag har både XB, PS2 och GC. Köpte GC mest pga alla mariospel. Och hur fan kan du bevisa att 15 miljoner vill ha gta på GC? Det kommer helt enkelt inte att komma till gamecube, du tror tom fortfarande att du och din sida kan göra så att GTA lanseras till GC? Jag sa "kanske så många som 15 miljoner", det innebär att det kan röra sig om 1miljon, 15 000 eller hela 15 miljoner. Och jag har upprepat det här in i absurdum: GTA4GC är bara till för att skapa publicitet åt min nästa sida som kommer att handla om GTA till Nintendos nästa konsol. Min namninsamling KAN lyckas, trots att sannolikheten är pytteliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts