Weener Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja, nån som sett Shrek 2? Själv har jag det, och det är en av dom roligaste filmerna jag har sett , samma sköna stil som ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja, nån som sett Shrek 2? Själv har jag det, och det är en av dom roligaste filmerna jag har sett , samma sköna stil som ettan Hehe, jo den är väl okej ehmm sån där *SPOILER* När åsnan blir till en häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Har inte sett Shrek 2, kanske sen.. Kaárijja: Det kunde du skriva med såndär asliten text Redigerad 24 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja, jag den har jag sett! Såg den för typ 2-4 veckor sen... på min DVD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ska nog se den, om jag orkar. Ska inte gå på bio för att se den i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) den e så kul har ni nt sett filmen, läs inte detta!!!! Shrek blir människa Redigerad 25 augusti, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jobbigt... nu blev jag nyfiken på den lilla texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 den e så kul har ni nt sett filmen, läs inte detta!!!! Shrek blir människa DOH Jag tror alla vet det som sett filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 DOH Jag tror alla vet det som sett filmen Eller hur, jävligt onödigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 rätt ball, bättre en ettan enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts