ante the man Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 kan nån säga vad den ¨låten på wildstyle heter där dom sjunger *Doen't push me cause I'm close to the edge* ungefär så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) Varför kollade du inte i manualen? Redigerad 25 augusti, 2004 av JohnnyH87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 han kanske har tappat bort, lånat ut, bränt upp, torkat sig med, köpt spelet av en polare och inte fått den... gissa själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 eller så har han ****** *** *** hemska tanke! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Laddat ner det? Det gjorde jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 *REPORTED* båda två... ante_the_man är inte säkert - han kan ju ha missat det men du, tejwarius är definitivt reported... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 *REPORTED* båda två... ante_the_man är inte säkert - han kan ju ha missat det men du, tejwarius är definitivt reported... Du vet säkert inte ens vad "reported" betyder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Varför det? Har han uppmanat till warez? Nej, han har bara sagt att han har laddat ner det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 *REPORTED* båda två... ante_the_man är inte säkert - han kan ju ha missat det men du, tejwarius är definitivt reported... vad har jag gjort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 (redigerad) täkte på en sak... om jag har laddat hem en tex. gta så har jag inte brytit mot nån lag för det är lagligt att ladda hem från tex dc å om jag inte har uppmanat nån att göra det så kan man väll inte bli reported för det? (Henkibojj @ Aug 25 2004, 18:29) *REPORTED* båda två... ante_the_man är inte säkert - han kan ju ha missat det men du, tejwarius är definitivt reported... Redigerad 25 augusti, 2004 av Lord_Lime Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 men! hur många topics som helst har låsts för att warez har diskuterats, inte uppmanats, och därför har jag gjort rätt i att sätta report på denna topic (JA, arman!! jag vet vad det är! ) Exempelvis var det en topic som handlade om "vad heter det egentligen? Gta4 eller vice city?" och där kom man fram till att trådstartaren laddat ner spelet och tråden låstes. Så det så. Sen är det faktiskt lagligt att ladda ner GTA1 eftersom det är fri-utgivet nuförtiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 okej då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 men! hur många topics som helst har låsts för att warez har diskuterats, inte uppmanats, och därför har jag gjort rätt i att sätta report på denna topic (JA, arman!! jag vet vad det är! ) Tycker inte direkt att det har diskuterats här, allt tejwarius skrev var att han hade laddat ner spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 det stämmer, men i den där gta4/vc-topicen hade ingen nämnt nedladdning förrän man kom på honom, och sen låstes den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 täkte på en sak... om jag har laddat hem en tex. gta så har jag inte brytit mot nån lag för det är lagligt att ladda hem från tex dc å om jag inte har uppmanat nån att göra det så kan man väll inte bli reported för det? Det är inte lagligt att ladda hem licensierade spel och program om du inte betalar för dem. Musik får man tanka hur mycket man vill dock inte sprida men spel (som inte är share- eller freeware) får man varken ladda ner eller sprida vidare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 nu känner jag mig stolt att jag hjälpt att få dit en liten tjyv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts