Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 LÄGG FÖRSLAG HÄR..: Mina förslag:dela ut pizzor,taxi,polis,brandkår,altså jobba åt dom har ni nåra mer förslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 råna banker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 BANKER?????? Går det å råna banker?? jag vet inte vars nån bank är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 BANKER?????? Går det å råna banker?? jag vet inte vars nån bank är!! stick till north mall på högra ö-n där finns det en bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Får man mycket pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 hur rånar man banken då ? me skruvmejsel ? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fiskbulle Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 det är ingen bank det är en juvelerarbutik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej, man sikter på personen i kasssan så får man pengar för det... Men larmet går och man får två stjärnor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej, man sikter på personen i kasssan så får man pengar för det... Men larmet går och man får två stjärnor.. är det så att ju längre man siktar ju mer pengar får man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 är det så att ju längre man siktar ju mer pengar får man?? Nix... Efter en viss tid så rasslar det till o du får dina pengar.. Sen kan man antingen skuta honom eller springa iväg.. Man får ändå lika många stjärnor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 LÄGG FÖRSLAG HÄR..: Mina förslag:dela ut pizzor,taxi,polis,brandkår,altså jobba åt dom har ni nåra mer förslag?? Mtt förslag är..............STREET RACING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hur kör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Hur kör man det?? nedanför sunshine auto's vid import/export garagen finns en anslagstavla....gå dit å sen e det bara å välja mellen 6 olika race....dom kostar olika mycke att vara med i men desto dyrare desto mer prispengar.......jag vet inte om man måste köpa sunshine auto's...jag hade köpt det innan jag var ner dit och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Men vad kostar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nix... Efter en viss tid så rasslar det till o du får dina pengar.. Sen kan man antingen skuta honom eller springa iväg.. Man får ändå lika många stjärnor... tack... då väljer man att skuta honom hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Men vad kostar det det billigaste typ 200 och det dyraste 10000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 man ska vara på north point mall och råna affärer och byta kläder och gå runt o skjuta folk där eller om du ser nån polis som jagar nån så slå ner han som blir jagad så får du 50 dollar och sen när polisen har dödat han så sparka på han från olika håll tills han försvinner du får 50 dollar varje gång! har tjänat 12000$ på en kvart, det är inge svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 som nån sa, streetracing tjänade 60 000 på under 10 minuter tror jag.. mitt råd är att använda en cheetah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 man ska vara på north point mall och råna affärer och byta kläder och gå runt o skjuta folk där eller om du ser nån polis som jagar nån så slå ner han som blir jagad så får du 50 dollar och sen när polisen har dödat han så sparka på han från olika håll tills han försvinner du får 50 dollar varje gång! har tjänat 12000$ på en kvart, det är inge svårt! feting ska prova....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rc HEli =P Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 feting ska prova....... stämmer ju inte ... jag sparkade på en tills han försvann fick bara 50£ 2 ggr .............. gjorde jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts