Lord_Lime Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 skulle ingen kunna göra typ fartgupp till vc? är sj ingfe bra på att modda....har bestämt mig att lära mog zmodeler i häljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 bra idé men bara om man även fifflar med pathsen så att det går folk över vägen där hela tiden.. så kan man åka fram o tbax o hoppa/köra på folk jag skulle kunna göra farthinder men eftersom jag inte vet hur man ändrar paths så skiter jag i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 om nån e bra på moomapper hade man väl kunnat lägga bumps på "varje" ped övergång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Det finns ett plugin till 3dstudiomax som man kan ändra path med finns lite överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det är ingen ide att använda 3dstudio till gta =/ jag har försökt allt, jag äv ju van vid 3ds och har jobbat med det i ca 3år snart också kommer man till gta och vad får man. 3ds funkar EJ till GTA förutom 3dsmax version 3 för det finns en plugin till trean däremot om någon vet om det finns en plugin till vr6 så kan dem väl PMa mig en link =) ingen link inget PM ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Det finns ett plugin till 3dstudiomax som man kan ändra path med finns lite överallt jag kan ändra path så det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts