empa Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ja hur ändrar man frågar ett barn alla som tycker jag stäler duma frågår _____________________________ nån som vill va med på E.M skriv till mig på emilfara.@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Testa med att öppna filen i ett 'bildredigeringsprogram' som stödjer .tga (tex psp) och spara om den till önskat format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 du menar som adobe photo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 tack så himla mycket nu fatar jag hur dum min fråga e jag skule tästa mer ____________________________________________________________________ gta san andreas så jäckla långt kvar till pc (har inte ps2) jag dör om det inte kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 tack så himla mycket nu fatar jag hur dum min fråga e jag skule tästa mer ____________________________________________________________________ gta san andreas så jäckla långt kvar till pc (har inte ps2) jag dör om det inte kommer snart Varför skriver du så i slutet hela tiden ??? Bättre om du skriver in det som signatur ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 aha viste inte hur man gjorde trode alla skrev in det sjv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts