Ozzy Osbourne Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Vad fan menar dom med "Man kan hänga ner för samt att kunna klättra upp för avsatser"??? Redigerad 24 augusti, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 har du spelat spelet rune? kanter som är lite högre än gubben kan man typ klättre upp eller hänga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 En mur till exempel som du skulle skadas att hoppa ner från kan du istället klättra ner för. Eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) jepp man liksom hänger ett tag tills man släpper och landar, går dessutom som jag sa, åt andra hållet som man såg på trailern, stängsel scenen (samma princip) Redigerad 24 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 AHHH så det va sååå han menade! Ok! Nu fattar jag! Det var det "hänga ner" som förvirrade mig! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts