sierrakillen Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 som alla andra har jag klarat 58% och fastnat! jag äger alla hus och fabriker, klarat alla uppdragen innom fabrikerna, jag hörde att telefonen ska ringa efter att man kört chekpoint charlie, men tiden går och ingen ringer! jag vill göra dom 2 stora UPDRAGEN först innan jag börgar med dom mindre som tex:street race osv.... har jag missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Gjort uppdragen vid filmstudion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sierrakillen Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 japp dom e gjorda, även taxi,bilhandlarn,malibu,pappersbruket,stripp klubben,glass fabriken,boatyard,missat nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Kolla här ifall du glömt nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sierrakillen Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag har alla! suck....fan va sur man blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 stadion, hidden packages, rampages (?) gjort några småuppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sierrakillen Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 har väl typ hittat 15 hidden pakages, stadion har jag klarat med crossen, rampages har jag gjort en! men ska det inte ringa efter boat yard ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) vet inte kommer inte ihåg så bra... men onödigt att springa omkring i typ 3 månader o vänta på ett samtal kan ju göra massa småuppdrag o leta packages medans I. Introduction II. Story Missions III. Missions/Assets For Businesses II. Story Missions (CONTINUED) IV. "Pizza Boy" and Taxi Missions V. Emergency Vehicle Missions VI. Stadium + RC Missions VII. Hidden Packages, Rampages + Unique Jumps VIII. Misc. Objectives IX. Sparrow Checkpoint Missions X. Rob 15 Stores XI. "Semi-main" Missions XII. Own 15 Properties XIII. 100% Rewards XIV. Credits här finns maps över alla saker som man kan äga, hitta, göra http://www.gta3kingdom.com/VC-Maps.htm Redigerad 24 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 har väl typ hittat 15 hidden pakages, stadion har jag klarat med crossen, rampages har jag gjort en! men ska det inte ringa efter boat yard ändå? Tycker du det är konstigt att du har 58% då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts