Koffein Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag undrar om datorn läser av musen snabbare i USB eller PS/2 uttaget...? USB. Men det går ju att pilla upp samplingsfrekvensen för PS/2-möss om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 detta är förvirrande!!! men eftersom att usb på möss inte har funnits förut så måste det ju vara nånting speciellt med det, så jag gissar att det går bättre. nu ändrar jag till usb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 detta är förvirrande!!! men eftersom att usb på möss inte har funnits förut så måste det ju vara nånting speciellt med det, så jag gissar att det går bättre. nu ändrar jag till usb! Men jag säger att PS2 är snabbare Dessutom så följer det med PS2 adapter till alla möss, vanligtvis i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jag skulle haft i usb om jag hade flera portar.. Men de är reserverade åt andra grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Dessutom så följer det med PS2 adapter till alla möss, vanligtvis i alla fall nix pix! ej min intelli 3.0 tror också mer på att USB är snabbare!! min mus + func = love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Har en Logitech MX510. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ^^ ... BTW, Vilka musmattor kör ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ... BTW, Vilka musmattor kör ni med? nån gammal skabbig tygmatta morsan fick på jobbet för 100 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Har en Optisk Logitech mus och kör på Dell musmatta som jag fick med till datorn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kör med en Fellowes, kostade 35:- Väldigt bra musmatta för så lite pengar, glider på som bara den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag har också en mus men den använder jag inte till datorn Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag har också en mus men den använder jag inte till datorn Hahaha Vad har du den till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Jag har också en mus men den använder jag inte till datorn Hahaha bilder tack haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 bilder tack haha är inte du förliten för sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts