Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 vill gärna veta vad ni kör med för mus till datorn och vad ni tycker om den själv kommer snart en MX510 till mig och jag undrar om datorn läser av musen snabbare i USB eller PS/2 uttaget...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) Kör med polarens Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 eftersom han köpt en Microsoft Intellimouse Explorer 4.0. 3.0:an é jävligt skön *edit Har för mig att PS/2 läser av snabbare än USB, inte säker men jag tyckte jag läste de nån stans. Redigerad 24 augusti, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 k =D men är inte microsofts musar ganska crappy? min brorsas håll i nån vecka sen glappar musknapparna, scrollen funkar inte osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 k =D men är inte microsofts musar ganska crappy? min brorsas håll i nån vecka sen glappar musknapparna, scrollen funkar inte osv Inget problem med den här jag använder, den är över ett år gammal. Polarens 4.0:a funkar också bra, köpt i februari-mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Griimn: musar? Själv har jag en helt vanlig Logitech M-U69 med sladd och kula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Griimn: musar? gah, vet inte varför ja skrev så... brukar säga möss... kanske tänkte på andra saker muskula? usch fy, blir smutsig och seg bara... skoj o mobba andras "musar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag kör min ie3.0 i USBn!! no mouse acc. standard win sens! FUNKAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 kör med en Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 go som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Haft min Intellmouse 3.0 i ett år nu och den funkar mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) eee.. logitech [insert Name Here] Redigerad 24 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Har en Logitech MX510. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 (redigerad) lite äldre modell va? min kusin har en sån... jag hade nästan bytt min stereo för en äldre oöppnad mx510, mums glappar dom trådlösa mycket? vill dessutom hylla DELL för sina trådlösa, dom måste ha den bästa mottagningen ja nånsin sett, gen 2 stenväggar reagerade den fortfarande, väldigt imponerande Redigerad 24 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 har en MX500. Funkar prima! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 MX510 forever Helt underbar! Dock så IE 3.0 är det nog inget större fel på heller, jag har haft en IE 1.1 som är rätt så lik i formen och den är väldigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Trådlös mus är verkligen inte att rekommendera, det är nästan en halv sekund mer fördröjning än en vanlig optisk. Alltså inget att rekommendera om du ska lira FPS-spel där du måste reagera snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Trådlös mus är verkligen inte att rekommendera, det är nästan en halv sekund mer fördröjning än en vanlig optisk. Alltså inget att rekommendera om du ska lira FPS-spel där du måste reagera snabbt. ööhh?? va pratar du om?? en halv sekund?? min reagerar då direkt, vilket alla jag känner ochså gör.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ööhh?? va pratar du om?? en halv sekund?? min reagerar då direkt, vilket alla jag känner ochså gör.. =/ Du hinner inte märka om den rör sig segare pga ögat uppdaterar bara 60 gånger per sekund. Alltså så missar du det precis. Men jämför på paketen mellan en trådlös och vanlig optisk så ser du skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Har en Logitech MX700, fungerar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Har en Logitech MX700, fungerar utmärkt! vilken logitech gör inte det btw lite offtopic nu, fast det är ju min topic så.... nån som har beställt dator och montering från datorbutiken.com? för mina grejer tar sviiinlänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Microsoft Intellimouse Explorer 4.0.. Trivs bra med den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts