Always_Mongo Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag ska köpa en ny mobil som som det finns finnesser på men inte får va för dyr ändå 1.vilken mobil rekommenderar(stavnibg? har ont i huvet) ni? 2. jag har länge funderat på 3300 e den värd att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 vet inte hur mycket du ska köpa för men iaf.. tycker du inte ska köpa en nokia det är ren skitkvalle på deras phåner... jag personligen skulle köpa en ericsson eller en siemens, i så fall en SL55, små ganska billiga nu för tiden och snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Finns ju flertal samsung med 'lucka' för 2000 och mindre... Beror på om du ska ha färgskärm eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 btw sl55 kostar från 2000 annars kan du köpa en m55 som jag har fast den e ganska tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ok tack jag får gå ut och kolla på någon sida posta gjärna mer förslag gärna med bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 köp en z600...de är bra...om du inte vill ha me lucka så köper du en t610...typ samma telefoner bara annorlunda design... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Ja! Sony Ericsson Z600 är ett mycket bra val.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 z600 är otroligt tjock... Själv har man en T610 och har haft en t68i (Båda Har vunnit priset 'Världens bästa mobil') Du kan testa söka på te x googles bildsök med orden 'samsung' eller 'sonyericsson' o så hittar du en snygg, får reda på namnet o kollar priset. Eller så går du in på pricerunner.se och skriver in sökorden som matchar dina krav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 köp en T610 för 1299kr. Du kommer inte att bli missnöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts