fablenine Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Jag är nästan lite besviken på mig själv för att tycka såhär, men jag tror att det kommer vara FÖR mycket nya saker, så man kommer inte kunna njuta av allt? Så fort man börjat på nåt nytt så ser man någonting annat som ser mer lockande ut? Kommer nog ta lång tid att komma in i allt.. Hur känner ni? Redigerad 23 augusti, 2004 av fablenine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 håller med... lite för mycket allt det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag tror ju att spelet kommer bli underbart för alla de nya funktionerna verkar vara helt grymma...men som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Tror nog man kommer att vänja sig vid allt nytt ganska snabbt (precis som i vice city). Det är ju bara och ta en stad i taget och utforska den ordentligt Sen håller ju spelet längre med så många nya funktioner. Redigerad 23 augusti, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Tror nog man kommer att vänja sig vid allt nytt ganska snabbt (precis som i vice city). Det är ju bara och ta en stad i taget och utforska den ordentligt Sen håller ju spelet längre med så många nya funktioner. Ja precis som slänger väl in många nya saker för spelet ska vara länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Själv tänker jag inte utforska alla nya funktioner som jag vet är nya. Blir roligare om man upptäcker allt i lugn takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag tycker det är ra av rockstar att lägga in mycke funktioner. spelet håller längre då och om det bara skulle komma typ två nya funktioner skulle man ju hellre kunna spela VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 alla funktioner är ju bra men dom behöver väl inte säga allt om allt heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 själv kommer man vänja sig men , kommer nog bara bli bättre med allt nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Tror nog man kommer att vänja sig vid allt nytt ganska snabbt (precis som i vice city). Det är ju bara och ta en stad i taget och utforska den ordentligt Sen håller ju spelet längre med så många nya funktioner. Off topic: ser att du gilllar världens bästa band:D själv tror jag nte att det blir för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 För mycket för at tman ska kunna njuta det? Nej. Men man kommer ju få vänta med allting i sin egen takt. Kommer ha redigt svårt med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Alltså, man lär ju ha en del att göra. Men det är bara kul. Tänk, de var inte riktigt samma skillnad. men man vande sej med flera fordon o andra saker från III te VC, var positiva för fan. Nya möjligheter. de är nog inte kul att ha samma saker som vc fast andra områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts