Kaboom Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 På Gta: sa sidan står det att spelet är exklusivt gjort för playstation2 och det gör mig ledsen för jag vill spela på min pc med mta och allt det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 1.Tror du någon annan har pratat om detta nån gång på forumet? 2.Tror du det behövs en tråd om att du är ledsen över det? 3.Tror du ingen annan redan visste detta? snälla, du är säkert ny men nästa gång kolla på forumet.. ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 1.Tror du någon annan har pratat om detta nån gång på forumet? 2.Tror du det behövs en tråd om att du är ledsen över det? 3.Tror du ingen annan redan visste detta? snälla, du är säkert ny men nästa gång kolla på forumet.. ok? Men.. Jag har letat överallt men ja hittade ingen annan som har haft skrivit nått om det.. Och jag undrar bara: Kommer den bara ut till ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 först ja... men alla vet att de kommer till pc efter nån månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men.. Jag har letat överallt men ja hittade ingen annan som har haft skrivit nått om det.. Och jag undrar bara: Kommer den bara ut till ps2?? nje, först kommer det till Ps2. Sen kommer det till pc och xbox lite senare vet inte riktigt men jag tror 2005 våren eller hösten..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nje, först kommer det till Ps2. Sen kommer det till pc och xbox lite senare vet inte riktigt men jag tror 2005 våren eller hösten..! Ok tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Det vore ju en stor tabbe för R* om dom inte gav ut det till pc... dom tjänar ju kanske dubbelt så mycket om du säljer itll pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts