don_salvatore87 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Idag på GTA San Andreas Officiella sida så märkte jag en sak, Om man på kartan går in på området Ganton, och sen till B-Dup´s House så ser man att man kan lyssna på en telefonavlyssning (wiretap) Där så står följande: "Subject: B-Dup Time: 2:40 AM 4/12/91" sen om ni kollar på datumet så inser ni att GTA San Andreas utspelar sig under slutet av 1991 och början av 1992, även samma år som filmerna "Boyz n´the hood" samt "South Central" spelades in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Trevligt, då vet man exakt (men 1991 har fastnat på mitt huvud ändå, måste nästan läst det förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 mm jag såg det det e ju ballt.... undrar om det kommer vara riots i spelet som den vid den här tidpunkten då alla svarta tröttnade på orättvisan mot dem ( jävla U.S.A. kapitalister ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 mm jag såg det det e ju ballt.... undrar om det kommer vara riots i spelet som den vid den här tidpunkten då alla svarta tröttnade på orättvisan mot dem ( jävla U.S.A. kapitalister ) ja för kapitalism har verkligen med saken att göra Men det är ett grymt år att spela en svart man från Los Angeles (Los Santos.. ni fattar) Och uppror samt gatukrig mot polisen hoppas jag kommer vara med så man kommer in i situationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Bra att man får veta. Tack Don. Hade gett mig fan på att det var 94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 94? Det är väl inte tidigt 90- tal, utan mitten på 90- talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Mitten på nittiotalet är 95. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nä... Det är 94, 95 och 96! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 aja själv e man ju född 91 ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 En kanske lite onödig detalj (som dock väcker ett större frågescenario) : Spelet utspelas 1991. En av de tre(?) officiella låtarna är Snoop Doggy Dogg med "Gin & Juice". Låten fanns med på skivan "Doggystyle" som kom ut året 1993. Antingen har R* helt enkelt gett fan i att ha tidsenlig musik eller så utspelas spelet under en längre tidsperiod. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 En kanske lite onödig detalj (som dock väcker ett större frågescenario) : Spelet utspelas 1991. En av de tre(?) officiella låtarna är Snoop Doggy Dogg med "Gin & Juice". Låten fanns med på skivan "Doggystyle" som kom ut året 1993. Antingen har R* helt enkelt gett fan i att ha tidsenlig musik eller så utspelas spelet under en längre tidsperiod. Vad tror ni? Tpå det också, men som jag ser det, hellre bra otidsenlig musik än sämre val och tidsenlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Helt riktigt. Man går miste om mycket bra HipHop-musik om man bara ska plocka från en tidsera innan 1991. Redigerad 23 augusti, 2004 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Antingen har R* helt enkelt gett fan i att ha tidsenlig musik eller så utspelas spelet under en längre tidsperiod. Vad tror ni? tror det utspelar sig längre tid eftersom vi kan säga att det tar "2 år" att klara till sista staden där kanske just den där låten är på en av lokala radiokanalerna så då passar det ju perfekt.. i andra staden man klarar till kanske musik från mitten av -92 finns... Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 exakt det e därför jag har sagt att Rage Against The Machine måste finnas med på ett hörn deras debutalbum kom ut 92´ så därför borde de få vara med.... ( jag tror iofs att de gärna skuller vara med i ett av världens kontroversiellaste spel....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts