xstreem Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Har nån ett program ifall nån blockat mig, så kan ja blocka upp mig själv via programmet, och ingen block detect, de har ja redan!!! ifall ni nt har en URL så behöver ni inte skriva nått, när ja fått en URL så får ja be en MOD låsa eller kasta topicen, så det inte blir nått jävla tjat!! Sen ska de va gratis, inget warez Tack i Förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 finns ett progg?? skulle va jul o ha isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 w00t? ifall du blivit blockad vill han/hon väl inte prata med dig... istället skaffar du dig ett program som buggar dennes msn och tillåter dig igen... så att du ska kunna spamma sönder dennes privatliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 kolla på mess.be, där finns mycket roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 w00t? ifall du blivit blockad vill han/hon väl inte prata med dig... istället skaffar du dig ett program som buggar dennes msn och tillåter dig igen... så att du ska kunna spamma sönder dennes privatliv? nä men en av mina polare har problem o kan inte blocka upp folk...så har han blockat mig o nu vill han blocka upp mig, men kan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Han kanske ljuger för att han hatar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Han kanske ljuger för att han hatar dig? hehe...ok :'( alla hatar mig!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 högerklicka, tillåt.. om det fortfarande inte funkart så testa adda honom igen på msn! eller tvärtom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts