Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Japp, ofattbart men sant! Här är några citat från PCG's forum: GTASajten är bra men deras forum suger hårt, där e ett kärngäng som ser alla "nya" som idioter.... Usch ,låter hemskt. Istället för att vara vänlig och tillmötesgående som alla på dasforum är mot nya ja är där.. men dom har "respekt" för mig.. men orkar inte det forumet.. är där ibland Jag tycker de är direkt otrevliga, inget kul forum alls... Men på Dasforum känner man sig alltid hemma Och det finns fler exempel över hela webben, bara man letar... Finns bara ett sätt att åtgärda det. Redigerad 23 augusti, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Tycker oxå att det är många som är otrevliga här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag skiter i vad andra tycker om oss, att bli omtyckt av varenda person på intarnätet är omöjligt. Dessutom, om en ny medlem vill få respekt här, då ska han för fan göra sig förjänt av den. Kommer man hit och skriver som en 10-åring på amfetamin och bifogar bilder hursomhelst får man ingen respekt, inte ens på deras "underbara" forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nä precis, säger samma sak som Topp. Alla "nya" här beter sig som blådårar, postar och spammar titt som tätt och bifogar randombilder osv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Fast det finns undantag, tojo909 är t.ex. ett bra exempel på att nya medlemmar också kan sköta sig, och Griimn (om han bara taggade ner sig några hekto ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 vilket forum var det? jag ska regga mig och bete mig som dom nya medlemmarna här (dom dumma altså) och se hur dom reagerar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Fast det finns undantag, tojo909 är t.ex. ett bra exempel på att nya medlemmar också kan sköta sig, och Griimn (om han bara taggade ner sig några hekto ) Det stämmer även det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men, kalan är nog de bästa exemplet. Han är ju ganska ny. 2 månader eller något. Han var precis som alla rutinerade memebers när han kom "ja är där.. men dom har "respekt" för mig.. men orkar inte det forumet.. är där ibland! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Humm. Undrar hur de skulle tycka om det kom nya medlemmar som är allmänt oseriösa? Jag struntar i om man är ny medlem eller 5 år, bara man är lite seriöd, och det är inte de flesta nya som kommer hit... Man borde kanske testa att någon GTAsajtare blir medlem där och inte låtsas om att han kommer härifrån och skriver en liknande trås som denna, t ex: "Jomen sidan är ganska bra men alla medlemmar är oseriösa" "De mobbar ju ut varandra allihopa, helst sjukt!" osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Undra vad dem på PCG skulle säga om en massa oseriösa medlemar kom dit och skrev onödiga trådar, skrev på 5-årings-svenska, bifogade onödiga bilder, har på tok för stora signaturer, fejkar personummer, osv. Redigerad 23 augusti, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Japp, ofattbart men sant! Här är några citat från PCG's forum: Usch ,låter hemskt. Istället för att vara vänlig och tillmötesgående som alla på dasforum är mot nya ja är där.. men dom har "respekt" för mig.. men orkar inte det forumet.. är där ibland Jag tycker de är direkt otrevliga' date=' inget kul forum alls... Men på Dasforum känner man sig alltid hemma[/quote'] Och det finns fler exempel över hela webben, bara man letar... Finns bara ett sätt att åtgärda det. Som om dom är bäst? Gtasajtens forum är det bästa jag någonsin varit på! Kan jag få adressen till den sidan, och nån adress där nån annan också skriver skit om oss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Gtasajtens forum är det bästa jag någonsin varit på! Japp, en beroendeframkallande liten diamant! På vilka forum snackar dom skit om gtasajtens forum? Edit: Ett klassiskt noobinlägg: San andreas e coolt ut eller va tyckker ni???!!!!!1 Redigerad 23 augusti, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Japp, en beroendeframkallande liten diamant! På vilka forum snackar dom skit om gtasajtens forum? PC gamer Jävla snobbar som tror att dom har de bästa forumet i sverige, visa tror de PC gamer forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Undra vad dem på PCG skulle säga om en massa oseriösa medlemar kom dit och fejkar personummer. Ooohh gud va arga de skulle bli... Var skulle man skriva in sitt personnummer och varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ooohh gud va arga de skulle bli... Var skulle man skriva in sitt personnummer och varför? öh? När man registrerar sig såklart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ooohh gud va arga de skulle bli... Var skulle man skriva in sitt personnummer och varför? Läs reglerna så förstår du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Läs här och nästa sida! http://forum.pcgamer.se/viewtopic.php?t=30415&start=700 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Orka "Forumkrig".. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Hmm, smutskastning verkar det som... Behöver nog inte uttala mig om vad jag tycker om sådant... Men att vissa reggar sig på PCG:s forum bara för att bevisa motsattsen gör nog inte saken bättre. Folket där får skaffa sig en egen uppfattning... hoppas jag iaf... *End of War* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts