Weener Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 det finns vell inget som heter Tony hawks underground 2 Det ska komma en uppföljare till Tony Hawks Underground, som ska heta just Tony Hawks Underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 och...?? det har inget med GTA att göra... det e skönt att poliser jag andra bilar istället för att bara jaga whitetrash med skinnpaj och slå ihjäl dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hoppas fan att det kommer en rockkanal! Hemska tanke med k-jah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Vi får verkligen hoppas att det inte kommer en rockkanal. Som alla vet har rock inget med SA att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hoppas det inte är fake... Fan jag hatar K-jah mm samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Vi får verkligen hoppas att det inte kommer en rockkanal. Som alla vet har rock inget med SA att göra... Som alla vet så brukar även annat folk lyssna på radio så de spelar ingen roll om de e ett spel som SA där man e en gangster...de kanske finns andra medborgare som gillar rock så då startar man en rock kanal och känar pengar...och som alla säkert vet så brukar Rockstar lägga in musik som inte passar in i spel känslan, TEx opera kanalen i Gta 3 eller spantoso i VC antagligen kommer det finnas en rock kanal oxå eftersomd e finns folk som gillar rock och Radion e ju itne bara till för CJ alla andra i stan ahr ju samma kanaler och dom kanske gillar rock? Tänk så så blir det genast positivt och realistiskt...men inte fan behöver du lyssna på den kanalen för dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hoppas fan att det kommer en rockkanal! Hemska tanke med k-jah! J vi e nog likasinnade på den punkten:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 hur fan kan man hata k-jah, soft kanal som fan enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Vi får verkligen hoppas att det inte kommer en rockkanal. Du är ganska självisk, va? Om du har en stor skål med godis framför dig, och två vänner som sitter i soffan Bredvid dig. Vad gör du då? Slår du hellre ner kompisarna än låter dom smaka? hur fan kan man hata k-jah, soft kanal som fan enligt mig Måste fan säga, w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Är K-jah en kanal på gta3? Känner inte igen namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 tror de e på gta3 har för mig rastasnubbarna lyssnar på det i sin bil när man ska åka över till första ön o driveby döda nå snubbar.."laughing vampire nånting nånting" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Hoppas det inte är fake... Fan jag hatar K-jah mm samma här Asså ni behöver inte lyssna på k-jah om ni inte vill. Klaga inte hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 hur fan kan man hata k-jah, soft kanal som fan enligt mig Yea Man, Rasta!..... Wo0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 K - Jah är ju den grymmaste kanalen på GTA 3... ska lätt lyssna på den... och rockkanalen.. hoppas IM e med:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Den bästa kanalen i 3an var opera kanalen,den ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
empa Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 e det opra ahh mina öron använder Vrock på vc love fist äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 This is the awardwinning and soon to be executed Maurice Chavez. Kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Wooow....! HAHA! Påminner om gatan Esplanaden som finns i den här staden där jag bor. ÄR det esplanaden i LIDKÖPING du menar!? Jag bor där iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Asså ni behöver inte lyssna på k-jah om ni inte vill. Klaga inte hela tiden Håller med. Kan inte alla bara lägga av och klaga på vilka radiokanaler som ska komma osv? Sluta vara så jämra själviska, själv lyssnar jag mestadels på hiphop/reggae/funk och så, men jag vill ändå att det ska finnas radiokanaler för alla smaker vilket det också kommer vara, omväxling förnöjer! Plus att det blir mer realistiskt. Jag lyssnade t.ex skitmycket på espantoso i Vice City eftersom jag tyckte att det passade in, det hände också att jag satte på den klassiska musikkanalen i GTAIII, allt för att öka stämningen... Jag fattar verkligen inte hur folk kan vara så själviska genom att säga "woo skit i rockkanaler, wo wo, inget annat, wooo" (haha, fråga mig inte vad som menas med "wooo", svårt att förklara!), det ska och kommer finnas radiokanaler till alla, så håll käft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 om inte doh. dom kan ju fan inte ha Vice City Public Radio (VCPR) i SA kom ja på men hoppas dom har typ SAPR iaf =P (me maurice chaves. annars får det vara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts