Mr Mister Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Någon som vet nån bra sida där man kan ladda hem SNES-roms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Googla lite så hittar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Har hört att man kan ladda ner Mario3D och Starfox2-ROMs!!! Om du hittar nåt, informera mig. Men kom ihåg, ladda inte ner roms till spel som fortfarande går att köpa legalt, för då förlorar spelbolagen. Gör som jag, ladda bara ner remakes och spel som inte släppts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Snes Heaven ÄGER !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Snes Heaven ÄGER !!! sidan finns inte dessutom är roms faktiskt = warez, ni har ju förmodligen inte orginalspelen... då menar jag roms av kommersiella spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 då menar jag roms av kommersiella spel. Men det menar nog inte dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 sidan finns inte dessutom är roms faktiskt = warez, ni har ju förmodligen inte orginalspelen... då menar jag roms av kommersiella spel. Tror det är så att om man tar bort dem efter 24 timmar så är det inte olagligt. Jag är inte säker dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 nån sån lag tror jag inte finns, stod det för några år sen i Club nintendo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts